به گزارش انعکاس بناب در حالی که منطقه ی قره قشون بناب یکی از تفرجگاه های اصلی شهرستان محسوب میشود، متأسفانه شرایط نامناسب سرویس های بهداشتی این مکان از وضیعت مناسبی برخوردار نیست. باید در نظر گرفت که در این فصل و تابستان بیشتر مردم بناب از این تفریهگاه استفاده می کنند، بنابراین می طلبد […]

به گزارش انعکاس بناب در حالی که منطقه ی قره قشون بناب یکی از تفرجگاه های اصلی شهرستان محسوب میشود، متأسفانه شرایط نامناسب سرویس های بهداشتی این مکان از وضیعت مناسبی برخوردار نیست.

باید در نظر گرفت که در این فصل و تابستان بیشتر مردم بناب از این تفریهگاه استفاده می کنند، بنابراین می طلبد شهرداری و اداره میراث فرهنگی بناب عزم جدی در رفع این مشکل و ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای مردم شریف بناب را داشته باشند.

بر اساس این گزارش، شرایط نظافت نامطلوب، عدم وجود مایع دستشویی، هدر رفتن آب از برخی منافذ لوله های آب و عدم وجود فن تصفیه هوا باعث ایجاد بوی نامطبوع شده است.

گفتنی است عدم وجود سطل آشغال به تعداد کافی در محوطه این مکان باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

 

امیدواریم مشکلات این سرویس های بهداشتی و سایر امکانات رفاهی هر چه زودتر حل گردد تا اهالی شهرستان بتوانند در کنار تفریح در این منطقه ی زیبای گردشگری از خدمات رفاهی و بهداشتی بهتری بهره مند گردند.

انتهای پیام/داوود زیبائی