فرمانده نیروی مرزبانی منطقه شمالی در منطقه عرعر عربستان و یک سرباز دیگر در یک حادثه تروریستی کشته شدند.

فرمانده نیروی مرزبانی منطقه شمالی در منطقه عرعر عربستان و یک سرباز دیگر در یک حادثه تروریستی کشته شدند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ابنا، وزارت کشور عربستان اعلام کرد دو مرزبان سعودی روز دوشنبه در حمله‌ای انتحاری در مرز این کشور با عراق کشته شدند.

سرلشکر منصور الترکی سخنگوی وزارت کشور عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد از تروریست‌های مهاجم نیز دو نفر در این حمله و درگیری مسلحانه با مرزبانان سعودی در منطقه عرعر در مرز با عراق، در شمال این کشور کشته شدند.

سخنگوی وزارت کشور سعودی در شرح ماجرا اعلام کرد یک خودروی گشتی مرزبانی در پاسگاه سویف در منطقه عرعر، روز دوشنبه ساعت چهار و نیم به وقت محلی، هدف تیراندازی عناصر تروریستی قرار گرفت.

مرزبانان به این تیراندازی پاسخ دادند و مهاجمان را محاصره کردند که به کشته شدن یکی از آن‌ها منجر شد.

سخنگوی وزارت کشور عربستان افزود یک تروریست کمربند انفجاری خود را فعال کرد که بر اثر آن خود او و دو مأمور امنیتی کشته شدند و یک نفر دیگر زخمی شد.

وزارت کشور عربستان اعلام کرد سرتیپ عوده عوض البلوی فرمانده نیروی مرزبانی منطقه شمالی در جدیده عرعر و یک سرباز دیگر در یک حادثه تروریستی کشته شدند. در این حادثه همچنین سرهنگ سالم العطیشان زخمی شده است.

سخنگوی امنیتی وزارت کشور سعودی خاطرنشان کرد که تحقیق درباره حادثه تروریستی هنوز ادامه دارد و بیانیه تکمیلی جهت توضیح جزئیات صادر خواهد شد.

این منبع به تعداد مهاجمان و اینکه از کجا آمده بودند اشاره‌ای نکرد.

منطقه عرعر با استان الانبار عراق هم‌مرز است؛ استانی که تروریست‌های داعش فعالانه در آن به اجرای عملیات می‌پردازند.

 
انتهای پیام/ن