به گزارش انعکاس بناب ضیاء اله اعزازی صبح امروز در آئین گرامی داشت روز کارگر در جمع کارگران مجتمع فولاد صنعت بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت روز کارگر از  رئیس گروه مالی گردشگری بابت کمک به احیاء و تولید بیشتر این مجتمع تشکر و قدردانی کرد. نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: […]

به گزارش انعکاس بناب ضیاء اله اعزازی صبح امروز در آئین گرامی داشت روز کارگر در جمع کارگران مجتمع فولاد صنعت بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت روز کارگر از  رئیس گروه مالی گردشگری بابت کمک به احیاء و تولید بیشتر این مجتمع تشکر و قدردانی کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مدت زمان زیادی است که تمامی مسئولین شهرستان و خود بنده نگران و دلواپس این مجتمع فولاد هستیم و تمام تلاش خود را برای بهبود تولید این مجتمع و راه اندازی بخش های تعطیل شده به کار می بندیم

اعزازی ادامه داد: خدا رو شکر اکنون بیشتر بخش های این مجتمع شروع به فعالیت کرده است و امیدواریم سایر بخش های باقی مانده نیز شروع بکار کنند تا شاهد جذب نیروی انسانی بیشتر باشیم.

این نماینده مجلس از تمامی افرادی که در این مجتمع کار می کنند، از کارگر تا مدیر عامل خواست با دلسوزی و تلاش مضاعف با تولید محصولات با کیفیت زمینه را برای پیشرفت و گسترش این مجتمع بزرگ فولادی فراهم کنند.

نماینده بناب در خاتمه تاکید کرد: از ملت ایران بخصوص از همشریان خواهشمندیم؛ با خرید محصولات داخلی، به صنعت، تولید و اشتغال جوانان کمک کنند تا دیگر شاهد تعطیلی هیچ کارخانه یا واحد تولیدی در بناب و تمام کشور نباشیم.

فرماندار بناب نیز در ادامه این مراسم ضمن تشکر از حمایت های آقای اعزازی در جهت حل مشکلات مجتمع فولاد صنعت بناب روز کارگر را به تمامی گارگران زحمت کش تبریک گفت.

فرج الهی ادامه داد: این مجتمع نه تنها افتخاری برای بناب بلکه افتخاری برای شمال غرب و کل کشور نیز می باشد.

وی همچنین اظهار داشت: این مجتمع مدتی است که دارای مشکلاتی بوده است که حتی تا تعطیلی کامل پیش رفت اما با همت مسئولان شهرستان و دولت از بسته شدن درب های این کارخانه عظیم جلوگیری شد و هم اکنون با حداقل توان، به تولید مشغول است.

فرماندار بناب در خاتمه خطاب به آفای مهدی جهانگیری، توسعه بخش های مختلف این مجتمع و همچنین شروع بکار مجدد سایر بخش های تعطیل شده رو خواستار شد و از تمامی مسئولین شهر و استان خواست تا بازار صادرات را برای محصولات این مجتمع فراهم کنند.

انتهای پیام/ش