به گزارش انعکاس بناب، دکتر محمدصادق وجدی در حاشیه این بازدید از اجرای ۸ پروژه راهسازی تحت عنوان پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت:پل میدان معلم بناب یکی از این پروژه ها می باشد که بدلیل تاثیر اقتصادی زیاد در اولویت تکمیل قرار دارد. وی افزود:این پروژه بعلت قرار گرفتن در […]

به گزارش انعکاس بناب، دکتر محمدصادق وجدی در حاشیه این بازدید از اجرای ۸ پروژه راهسازی تحت عنوان پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت:پل میدان معلم بناب یکی از این پروژه ها می باشد که بدلیل تاثیر اقتصادی زیاد در اولویت تکمیل قرار دارد.

وی افزود:این پروژه بعلت قرار گرفتن در مسیر چندین استان دارای بیشترین تاثیر جمعیتی است که عدم تکمیل به موقع آن باعث شده هزینه هایی که تاکنون برای آن پرداخت شده نتیجه ای عاید مردم نشود.

وجدی خاطر نشان کرد: امسال ۱۳ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع اسناد خزانه اسلامی سهم شرکت توسعه راهها و سازمان راهداری کشور برای این پروژه تخصیص یافته که بزودی به پیمانکار پرداخت خواهد شد تا عملیات عمرانی آن تعطیل نشود.

این مدیر کشوری در ادامه با اشاره به کمبود اعتبارات و تعدد پروژه های راهسازی قولی در خصوص پرداخت اعتبارات جدید نداد و گفت:تنها قولی که می دهم پیگیری پی در پی جذب اعتبار است و تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا این پروژه به سر انجام برسد.

فرماندار بناب نیز در ادامه با ابراز گلایه از توقف ساخت پروژه میدان معلم، گفت: اهالی این منطقه خیلی گله مند هستند، واقعا از مردم شرمنده ایم و حرفی برای گفتن نداریم، بنابراین راضی هستیم از محل بودجه عمرانی سایر بخشها به این پروژه تزریق کنید تا به اتمام برسد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز از تاخیر طولانی مدت اجرای این پروژه انتقاد کرده و اظهار کرد: مسئولین شهرستان دیگر جوابگوی مطالبات بحق مردم بناب نیستند و دولت باید با بکار گیری منابع تا پایان امسال تکلیف پل معلم بناب را یک سره کنند.

اعزازی با بیان اینکه اگر روند ساخت این پروژه در سال ۹۶ متوقف شود با وزیر راه و شهرسازی درگیر خواهم شد، گفت: منبعد من با پیمانکار کاری ندارم، اگر پروژه تعطیل شود دعوای ما با آخوندی کلید خواهد خورد!

سرهنگ عزتی رئیس پلیس راهور بناب نیز با اشاره به حجم بالای ترافیک در این میدان، گفت: باتوجه به مثلث ترافیکی این میدان و وجود کارخانه ها در مسیرها و تردد کامیون های برگیری شده، مشکل ترافیکی این میدان چندین برابر شده است.

وی افزود: بارها شده مردم و مسافران ساعتها در ترافیک گیر کرده اند، بنابراین خواهش میکنیم، به این پروژه عنایت بیشتری داشته باشید تا بیشتر از این موجب نارضایتی مردم نباشیم.

انتهای پیام/ش