به گزارش انعکاس بناب  ولی اله فرج الهی صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، این شهرستان را قطب اقتصاد استان دانست و گفت: امیدوارم با همکاری تمامی مسئولین شهرستان و استانی و با کمک خود تولید کنندگان موانع تولید را حل، تا اشتغال برای جوانان را افزایش بدهیم. فرماندار بناب از […]

به گزارش انعکاس بناب  ولی اله فرج الهی صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، این شهرستان را قطب اقتصاد استان دانست و گفت: امیدوارم با همکاری تمامی مسئولین شهرستان و استانی و با کمک خود تولید کنندگان موانع تولید را حل، تا اشتغال برای جوانان را افزایش بدهیم.

فرماندار بناب از پرداخت تسهیلات به  ۳۵ واحد صنعتی و کشاورزی که در سایت بهین یاب ثبت نام نموده بودند خبر داد و گفت: برای این واحدها ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و برخی از واحدها نیز بعلت مشکل وثیقه یا عدم تعیین تکلیف بدهی نتوانسته اند از بانکها تسهیلات دریافت کنند.

وی افزود: از ۲۰۲ واحد تولیدی موجود در شهرستان بناب هیچ واحدی بعلت عدم سرمایه در گردش و یا مشکلات اقتصادی تعطیل نشده و فقط در چند واحد با کاهش تولید مواجه هستیم.

فرج اللهی در پایان خاطر نشان کرد: در سال گذشته در این شهرستان برای اشتغال ۲۵۰۰ نفر تکلیف مشخص شده بود که با پرداخت تسهیلات برای ۲۳۲۰ نفر رتبه اول اشتغال زائی استان به شهرستان بناب اختصاص یافت.

انتهای پیام/د.ز