به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در بین دیگر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به مراتب کار ساده‌تری برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها دارد. البته شانس این تیم برای صدرنشینی خیلی زیاد نیست و صدرنشین شدن شاگردان منصوریان در گروه اول این رقابت‌ها منوط به امتیاز […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در بین دیگر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به مراتب کار ساده‌تری برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها دارد. البته شانس این تیم برای صدرنشینی خیلی زیاد نیست و صدرنشین شدن شاگردان منصوریان در گروه اول این رقابت‌ها منوط به امتیاز از دست دادن تیم الاهلی امارات در خانه خود مقابل لوکوموتیو تاشکند است.

استقلال تهران در ۵ بازی گذشته خود یک بار (در اولین بازی‌اش) شکست خورده، دو بار (مقابل التعاون و لوکوموتیو) پیروز شده و دو بار (مقابل لوکوموتیو و الاهلی) متوقف شده است تا با ۸ امتیاز بعد از تیم الاهلی امارات در رده دوم جدول قرار داشته باشد.

بهترین نتیجه شاگردان منصوریان در این مرحله از بازی‌ها در بازی رفت مقابل همین تیم التعاون به دست آمد که آبی پوشان موفق شدند با گل‌های کاوه رضایی، محسن کریمی و پادوانی به یک پیروزی قاطع ۳ بر صفر دست پیدا کنند.

دیدار استقلال و التعاون را می‌توان از این منظر نگاه کرد که این بازی تقابلی است بین بهترین خط حمله این گروه با ضعیف ترین خط دفاعی گروه. شاگردان منصوریان با ۸ گل زده بهترین عملکرد را فاز تهاجمی در بین چهار تیم این گروه داشته است و حریف امشب این تیم با خوردن ۱۰ گل نشان داده که در کار دفاعی خیلی توانمند نیست. ۱۰ گلی که سه گل از آن سهم همین استقلال بود ۴ گل دیگر سهم تیم لوکوموتیو تاشکند.

البته آبی پوشان در این گروه تنها دارای بهترین خط حمله نیستند. بلکه آنها با تنها ۴ گل خورده بهترین خط دفاعی این گروه را هم در اختیار دارند. آمارهایی که امیدواری تیم منصوریان را برای صعود دو چندان می‌کند.

تیم استقلال تنها در یک صورت از گردونه رقابت‌های گروهی حذف می شود. آن هم شکست برابر تیم التعاون با نتیجه ۴ بر صفر، ۵ بر یک و یا نتایجی مشابه و با اختلاف بیشتر از ۴ گل خواهد بود. اتفاقی که آنقدر سخت و غیر محتمل است که باید گفت صعود نکردن استقلال از این گروه به مراتب سخت تر از صعود کردن است.

منصوریان برای این بازی قطعا وریا غفوری را در اختیار نخواهد داشت. چرا که این بازیکن به دلیل مصدومیت از همراهی کردن این تیم بازماند. دیگر بازیکنان استقلال در اختیار هستند و دست سرمربی این تیم برای استفاده از نفرات مورد نظرش کاملا باز است.

بهترین گلزن تیم استقلال در این مسابقات کاوه رضایی است که سه بار برای آبی پوشان در این مسابقات گلزنی کرده است. در کنار این بازیکن می توان از امید ابراهیمی هم بعنوان یکی دیگر از بازیکنان کلیدی استقلال نام برد که در این بازی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.