به گزارش انعکاس بناب ضیااله اعزازی صبح امروز در همایش جوانان برتر شهرستان، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانان این مملکت از همان اوایل انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و هم اکنون نیز در نقش مدافعان حرم همیشه در حفظ و پاسداری و پیشرفت کشور پیش قدم بوده […]

به گزارش انعکاس بناب ضیااله اعزازی صبح امروز در همایش جوانان برتر شهرستان، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانان این مملکت از همان اوایل انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و هم اکنون نیز در نقش مدافعان حرم همیشه در حفظ و پاسداری و پیشرفت کشور پیش قدم بوده اند.

نماینده بناب، مشکل بیکاری، ازدواج و طلاق های فله ای را اصلی ترین مشکلات روز جامعه نام برد و گفت: مسئولان به جای شعار دادن در پشت تریبون ها در رفع مشکلات جوانان عمل را سرلوحه خود قرار دهند.

وی از جوانان خواست در امر ازدواج بیشتر دقت کنند و تنها با احساس برای ازدواج اقدام نکنند و از تجربیات پدر و مادر بیشتر استفاده کنند چرا که بهترین مشورت دهنده والدین هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بیکاری بزرگترین معضل کنونی کشور است، گفت: مقام معظم رهبری از این بابت بسیار نگرانند، امیدوارم مسئولان و همه مردم و بخصوص جوانان دست  در دست هم دهند تا این مشکل اساسی هر چه زودتر حل و فصل شود.

اعزازی در پایان از مردم کل کشور و بخصوص همشریان عزیز خواست در مورد انتخابات بی تفاوت نباشند و با حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در انتخاب افراد دقت کنند و اصلح ترین افراد را با فکر و آگاهی انتخاب کنند تا شاهد پیشرفت کشور و حل مشکلات کنونی باشیم.

انتهای پیام/د