به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با تبریک ولادت حضرت قائم(عج) و با بیان اینکه مردم امروز از عملکرد دستگاه های اجرایی گله مند هستند؛ اظهارکرد: اگر می خواهیم نظام مقتدر و پایدار باشد باید به این ضعف ها در جامعه توجه شود. وی همچنین با بیان […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با تبریک ولادت حضرت قائم(عج) و با بیان اینکه مردم امروز از عملکرد دستگاه های اجرایی گله مند هستند؛ اظهارکرد: اگر می خواهیم نظام مقتدر و پایدار باشد باید به این ضعف ها در جامعه توجه شود.
وی همچنین با بیان اینکه به جهت مشکلات مالی و کمبود اعتبارات در کشور برای تکمیل طرح ها و پروژه های عمرانی با مشکل مالی مواجه هستیم؛ افزود: برخی مسئولان چنین القاء می کنند که اعتبار هست ولی مسئولان کم کاری می کنند و این حرکت نوعی خودزنی از سوی مسئولان نظام است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرکس در راستای بدنام کردن و تضعیف نظام حرکت کند ضمن اینکه گناه بزرگی انجام داده است، قطعاً آن مسئول کتک خواهد خورد.
اعزازی همچنین با بیان اینکه ضعف عملکرد برخی مسئولان نظام باعث دلسردی مردم از مسئولان می شود؛ تأکید کرد: مسئولان همواره باید در راستای خدمت به مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نکنند.
وی سپس به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اشاره و اذعان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مردم باید با بررسی عملکردهای گذشته با آگاهی بیشتری در انتخابات شورای شهر شرکت کنند تا بعدها از مسئولان گلایه نکنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه بنده در انجام وظایف شورا هیچ دخالتی نمی کنم؛ گفت: منتخبان مردم در شورا باید به مطالبات به حق مردم توجه کنند و بدانند که سرنوشت چهارساله آینده شهر را به چه کسانی می سپارند.
اعزازی افزود: در نتیجه این بی دقتی هاست که در طول چهار سال شاهد انتصاب ۸ شهردار در بناب هستیم که عملکرد خوبی نیست!
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز بزرگترین ضعف نظام ما فساد مالی است؛ تصریح کرد: نمی شود آن را کتمان کرد و از این رو در بحث ریاست جمهوری نیز فردی را انتخاب کنیم که واقعاً به فکر مردم و حل مشکلات معیشتی مردم باشد.
نماینده مردم بناب در خانه ملت اذعان کرد: اگر رانت خواری اطرافیان مسئولان قطع نشود، نظام با خطر جدی مواجه خواهد شد.
اعزازی همچنین با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار کرد: قطعاً با حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح امیدواریم ملت ایران این بار نیز سربلند و پیروز از این امتحان بیرون بیایند.
انتهای پیام/ش