به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حماسه ۲۹ اردیبهشت مایه تحکیم عزت و سربلندی ایران اسلامی شد. ولی الله فرج اللهی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات فوق العاده ارزشمند، چشمگیر و نمایشی از وحدت و یکپاچگی آن ها برای تحکیم عزت و اقتدار ایران اسلامی بود؛ اظهارکرد: […]

به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حماسه ۲۹ اردیبهشت مایه تحکیم عزت و سربلندی ایران اسلامی شد.

ولی الله فرج اللهی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات فوق العاده ارزشمند، چشمگیر و نمایشی از وحدت و یکپاچگی آن ها برای تحکیم عزت و اقتدار ایران اسلامی بود؛ اظهارکرد: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی دشمنان را مأیوس و دوستان را خوشحال کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم با انتخاب آقای روحانی سیاست های این دولت را تأیید کردند؛ افزود: مسئولان در طی چند سال اخیر نمره قبولی از مردم گرفتند و در واقع مردم به عملکرد مسئولان در ۴ سال گذشته نمره قبولی دادند.

فرماندار شهرستان بناب با تأکید بر اینکه مردم با این حضور پرشور خود تکلیف مسوولان را برای خدمتگزاری سنگین‌تر کردند؛ تصریح کرد: از امروز وظیفه مسوولان در قبال مردم بیشتر شد و مسئولان باید تلاش خود را برای خدمت به مردم مضاعف کنند و مشخص شد که مردم نسبت به مسائل روز کشور آگاهی لازم را دارند و تمام مسائل را تشخیص می‌دهند.

فرج اللهی خاطرنشان کرد: همه مدیران و مجموعه های کاری با تمام توان و روحیه وحدت و همدلی وارد عرصه کار و تلاش برای تحقق اهداف توسعه کشور شوند و دستیابی به اهداف شعار سال را مأموریت اصلی خود بدانند.