به گزارش انعکاس بناب، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ۱۳۰ بسته سبد تغذیه به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال با همت خیرین این مرکز تهیه شده و اواخر این هفته به نیازمندان واقعی اهدا خواهد شد. هدف اصلی این مرکز محرومیت زدایی در شهرستان می باشد.  حاج محرمعلی آتشبهار درباره تأمین هزینه این بسته مواد […]

به گزارش انعکاس بناب، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ۱۳۰ بسته سبد تغذیه به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال با همت خیرین این مرکز تهیه شده و اواخر این هفته به نیازمندان واقعی اهدا خواهد شد. هدف اصلی این مرکز محرومیت زدایی در شهرستان می باشد.

 حاج محرمعلی آتشبهار درباره تأمین هزینه این بسته مواد غذایی گفت: این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و رشته سوپ می باشد که توسط مردم خیر و نوع دوست منطقه و اداره اوقاف شهرستان تهیه شده است که امیدواریم این کار تداوم داشته باشد.

  آتشبهار در ادامه تاکید کرد: این مرکز جهت تهیه جهازیه به نوعروسان نیازمند و سبد تغذیه، آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی خیرین بزرگوار شهرستان می باشد.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری بناب افزود: در این راستا همشهریان عزیز می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۸۴۰۷۸۷۰۰۰ نزد بانک ملی پرداخت نمایند
و یا به صورت “آنی پرداخت” با شماره گیری کد #۱۱۳۳*۸۸۷۷* از طریق گوشی موبایل کمکهای خود را واریز کنند.

گزارش تصویری؛