نادر داوودی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در مورد برنامه های پیش روی شهرداری برای بهینه سازی وضیعت نابسامان معابر عمومی به خصوص آسفالت خیابان ها، گفت: مدتی است کار زیرزمینی کردن کابل های برق خیابان امام( خیابان تبریز) و استاد شهریار به اتمام رسیده است و لازمه این کار حفاری و متعاقب […]

نادر داوودی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در مورد برنامه های پیش روی شهرداری برای بهینه سازی وضیعت نابسامان معابر عمومی به خصوص آسفالت خیابان ها، گفت: مدتی است کار زیرزمینی کردن کابل های برق خیابان امام( خیابان تبریز) و استاد شهریار به اتمام رسیده است و لازمه این کار حفاری و متعاقب آن تخریب آسفالت مسیر بود که این امر باعث اذیت و ناراحتی مردم عزیز شده بود ولی همانطور که قبلا قول داده بودیم با تأمین بودجه مورد نیاز، عملیات های عمرانی از قبیل آسفالت ریزی، زیر سازی کوچه ها، احداث آبرو در کوچه ها و پیاده رو سازی از اول تیر ماه شروع خواهد شد.
شهردار بناب ضمن عذرخواهی مجدد از مردم فهیم بناب، بابت تاخیر در اجرای عملیات عمرانی در شهرستان، بیان داشت: با ایجاد کارگاه قطعات بتن سازی، قطعاتی نظیر آبرو، فیال و غیره، آماده ی بازسازی پیاده رو ها، جدول گذاریها، احداث آب روها و اجرای طرح محوطه عمارت شهرداری هستیم و الویت اصلی ما اتمام پروژه های نیمه تمام شهر می باشد.
وی در پاسخ به انتظارات شهرداری از شورای جدید شهر گفت: شوراها تبلور افکار مردمی هستند و با توجه به اینکه اعضای شورای شهر منتخبین مردم هستند بنابراین شهردار منتخب به واسطه شورای شهر، منتخب خود مردم هست؛ لذا انتظار بنده و مردم انجام امور در چهارچوب قانون و مقررات است.

 

شهردار بناب با بیان اینکه قانون گذار وظیفه هر نهاد را مشخص کرده است، افزود: شورا باید بتواند شورای خوبی برای مردم باشد و همچنین باعث پیشرفت شهر شود چرا که شورای شهر بازوهای توانمند شهرداری محسوب می شود. از آنجایی که بنده شناخت خوبی از اعضای جدید شورای اسلامی شهر دارم با کمال احترام و زحماتی که اعضای شورای دوره های قبل کشیده اند امیدوارم شورای دوره پنجم موفق ترین شورای شهر باشد.

داوودی در خصوص پروژه نیمه تمام شهربازی بناب اعلام داشت: مشکل این شهربازی چند سالی است که لاینحل مانده است که یکی از طرح های ناتمامی است که قول اتمام آن را داده ایم. مشکل اصلی این شهربازی برق و تیرهای برق آن است که خوشبختانه با تعاملی که با اداره برق داشته ایم مقرر شده است که اجرای توزیع برق به محل پارک از طرف این اداره و خرید ترانس برق توسط شهرداری انجام شود که این کار لازمه تمامی کارهای عمرانی و راه اندازی دستگاه های شهربازی می باشد، که امیدواریم با اجرای کار برق رسانی به این محل بقیه کارها به روال خود انجام شوند.

شهردار بناب همچنین در مورد ایجاد پل بر روی رودخانه چاوان جهت رفت و آمد مردم از داخل پارک فدک به شهربازی گفت: با پیمانکار این پل صحبت کرده ایم و همچنین طرح اجرایی و مکاتبات ساخت سازهای پل انجام شده است که انشااله در آینده نزدیک شاهد احداث آن خواهیم بود.

شهردار بناب با اشاره به عملکرد شهرداری از زمان مدیریت خویش، گفت: مهمترین وظیفه ای که در این مدت لازم و ضروری دیدم، سر و سامان بخشیدن به نیروهای انسانی شهرداری بود چرا که یکی از مشکلات شهرداری بناب از ۵ماه پیش که بنده این سمت را تحویل گرفتم، پرداخت معوقه کارکنان و آسیب روحی پرسنل و لزوم مدیریت استرس، بدهی های سنگین به پیمانکاران و از همه مهمتر بی اعتمادی مردم به شهرداری بود که اینک بعد از ۵ ماه علی رغم انواع مشکلات اداری و مالی حقوق و حتی معوقات کارکنان تسویه شده و بخشی از بدهی پیمانکاران هم پرداخت شده است.

وی همچنین از سایر اقدامات شهرداری و عدم انجام پروژهای جدید تا اتمام پروژه های نیمه تمام خبر داد و گفت: کارهایی نظیر، اجرای طرح پسماند و طرح تفکیک زباله از مبدأ، راه اندازی و بهره برداری از کارگاه قطعات بتنی، احداث گلخانه جهت خودکفایی شهرداری برای تولید گل و نهال، انجام مطالعه طرح جامع شهری بناب، طرح مطالعه آب های سطحی به صورت فاز بندی، شروع احداث محوطه عمارت شهرداری، تکمیل میدان شرقی شهر به نام میدان شورا، زیبا سازی، گل و نهال کاری میادین و بلوارهای سطح شهر، مطالعه طرح جابجایی میدان تره بار و ده ها اقدام دیگر برای آبادانی شهر بناب ازجمله اقدامات پیش روی شهرداری خواهد بود.

داوودی در مورد برنامه های شهرداری در ماه مبارک رمضان گفت: همه ساله شهر داری بناب با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان و در طول تمام ایام این ماه به برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و خانوادگی با همکاری موسسه امام جعفر صادق(ع) در پارک فدک می پردازد و مقدمات این برنامه ها را شهرداری متقبل می شود، این برنامه ها هر ساله با استقبال گرم مردم روبرو می شود.

وی برگزاری کلاس های سبک زندگی، تربیت کودک، آموزش خانوادگی و پرسش و پاسخ را از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان در پارک فدک عنوان کرد، گفت: امیدواریم شاهد حضور پرشور شهروندان عزیز در این برنامه ها باشیم.

انتهای پیام/د.ز