‍ به گزارش انعکاس بناب، ضیاء اله اعزازی طی پیامی شهادت جواد فرحی شهید مرزبانی کشور را به خانواده معظم شهید و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شهید پرور شهرستان بناب تسلیت گفت. متن پیام: بسم ربّ الشّهدا و الصّدیقین دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی […]

‍ به گزارش انعکاس بناب، ضیاء اله اعزازی طی پیامی شهادت جواد فرحی شهید مرزبانی کشور را به خانواده معظم شهید و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شهید پرور شهرستان بناب تسلیت گفت.

متن پیام:

بسم ربّ الشّهدا و الصّدیقین
دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

بی شک قرار گرفتن نام جمهوری اسلامی ایران بر قله آسایش و امنیت مرهون شهادت، جانفشانی و پایمردی مجاهدان این عرصه است که با تقدیم همه هستی خویش به نبرد بی‌امان برخاسته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. شهادت پاسدار رشید اسلام، دلاور مرزبان، شهید جواد فرحی در درگیری با اشرار در مرز های میهن اسلامی موجب اندوه و آلام دل مردم ایران اسلامی شد.

اینجانب شهادت این شهید بزرگوار را محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدضله العالی) و خانواده معظم شهید و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شهید پرور شهرستان بناب تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان طلب صبر از درگاه احدیت دعامندم.

ضیاءاله اعزازی
نماینده مردم فهیم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی