ولی اله فرج  الهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، ضمن عرض تسلیت رحلت امام خمینی(ره) به مردم شریف بناب، با اشاره به ویژگی ها و شخصیت والای امام بزرگوار، گفت: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است و این انقلاب عزت و سربلندی خود را مرهون زحمات امام بزرگوار می […]

ولی اله فرج  الهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، ضمن عرض تسلیت رحلت امام خمینی(ره) به مردم شریف بناب، با اشاره به ویژگی ها و شخصیت والای امام بزرگوار، گفت: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است و این انقلاب عزت و سربلندی خود را مرهون زحمات امام بزرگوار می باشد.

فرماندار بناب به نقش امام در ایجاد این انقلاب، اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب از سال ۴۲ برای پیروزی این انقلاب زحمات فراوانی کشید و با حضور مردم و مبارزین انقلاب، با شجاعت تمام این انقلاب را به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه حق امام به گردن همه مردم ایران بسیار زیاد است، افزود: امیدواریم با حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال امام بتوانیم حق خود را در مقابل این جهادها ادا کنیم.

فرج الهی عمل به وصیت امام را ضروری دانست و گفت: شناخت عمیق امام (ره) توسط مردم به خصوص جوانان و مسئولان و توجه به وصیت نامه و توصیه های ایشان از ضروریات امروز است و همه جوانان عزیز، دانشجویان و دانش آموزان باید از ابعاد شخصیت امام شناخت کافی داشته باشند، امامی که به تنهایی در مقابل استکبار جهانی ایستاد و گفت: ما آمریکا را زیر پا می گذاریم.

مقام عالی رتبه دولت در بناب در مورد قیام ۱۵ خرداد و شهیدان این روز، گفت: شهدای آن روز با اهدای خون خود به این نهضت و انقلاب کمک کردن تا به این پیروزی برسد و اگر قیام ۱۵ خرداد و خون شهدای آن روز نبود قطعا این انقلاب به پیروزی نمی رسید، بنابراین  یاد و خاطره این شهدا را باید همیشه گرامی و زنده نگه داریم.

وی در پایان از تمام ملت ایران بخصوص مردم شریف بناب خواست در مراسم های ۱۴ و ۱۵ خرداد با شکوه بیشتر شرکت کنند تا یاد امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد همیشه در دلها زنده بماند.

انتهای پیام/ش