به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر بناب افزود: از ابتدای سال جاری در راستای تشدید مبارزه با مواد مخدر ۴۳۸ نفر توزیع‌کننده مواد مخدر و معتادان دستگیر و در همین رابطه ۲۶۳ پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است. وی مبارزه بی امان با حمل […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر بناب افزود: از ابتدای سال جاری در راستای تشدید مبارزه با مواد مخدر ۴۳۸ نفر توزیع‌کننده مواد مخدر و معتادان دستگیر و در همین رابطه ۲۶۳ پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.
وی مبارزه بی امان با حمل و توزیع مواد مخدر و آگاه سازی مردم از عواقب مصرف مواد مخدر را دو برنامه مهم این ستاد اعلام گرد و افزود:هر چند اعتبار خاصی در این زمینه تخصیص نمی‌یابد ولی با این وجود عرصه بر سوداگران مرگ و مصرف کنندگان مواد مخدر هر روز بیشتر تنگ تر می شود.
فرماندار بناب پرداخت تسهیلات ۴ درصدی به ترک کنندگان مواد مخدر را ظرفیت مناسبی برای اشتغال این افراد دانست و گفت: در سال گذشته برای ۱۸ نفر تسهیلات اشتغالزایی با سود ۴ درصد پرداخت و آنان صاحب شغل آبرومند شده اند.

انتهای پیام/ش