به گزارش انعکاس بناب، این مرکز تخصصی درمانی مادر و نوزاد تا دیروز با مشکلات زیادی روبروی بود اما امروز با مدیریت شایسته مجموعه و مسئولان بناب شاهد پیشرفت خدمات در این بیمارستان هستیم. بیمارستان شهدای بناب با وجود پزشکان متخصص امروزه مورد اعتماد همه مردم به خصوص شهرهای اطراف شده است، روزی نیست که […]

به گزارش انعکاس بناب، این مرکز تخصصی درمانی مادر و نوزاد تا دیروز با مشکلات زیادی روبروی بود اما امروز با مدیریت شایسته مجموعه و مسئولان بناب شاهد پیشرفت خدمات در این بیمارستان هستیم.

بیمارستان شهدای بناب با وجود پزشکان متخصص امروزه مورد اعتماد همه مردم به خصوص شهرهای اطراف شده است، روزی نیست که از شهرهای همجوار این مرکز مراجعه نداشته باشد.

تا راهمان به این بیمارستان افتاد ضمن بررسی وضعیت، از همشهریان عزیز نیز وضعیت این مرکز را جویا شدیم، که اکثرا با رضایت تمام از این بیمارستان مرخص می شدند.

یکی از مراجعه کنندگان بعد از مرخص از این بیمارستان، به خبرنگار ما گفت: واقعا ما از خدمات اینجا راضی، همسر من زایمان طبیعی داشت، همانطور که از همسرم پرسیدم از اول تا آخر پرستاران بالا سرش بوده اند، و واقعا خدمات رضایتبخشی دارند.

یکی از مادران بستری در این مرکز نیز گفت: من نواقصی در اینجا نمی بینم، برعکس بیمارستان امام، از نظافت و بهداشت اینجا خیلی خوشم آمد، از تمام زحمت کشان این مرکز تشکر و قدردانی می کنم.

با گفتگوی های مختلفی که از مراجعه کنندگان داشتیم اکثرا از خدمات ارائه شده راضی بودند، عده ای نیز از برخورد پرستاران با بیمار انتقاد داشتند، که در این مجموعه با این حجم کاری طبیعی است، اما در هر حال باید حال مراجعه کنندگان را بیشتر درک کرد.

مورد دیگری که یکی از همشهریان از آن انتقاد داشتند، عدم وجود پزشک و ثبات آن در اورژانس این مرکز است که باید مورد توجه قرار گیرد، در گفتگوی تلفنی با رئیس شبکه بهداشت نیز این مورد در جریان گذاشته شد و قرار بر این شد به زودی این نقص هم برطرف گردد.

انجام جراحی های پر خطر در این بیمارستان توسط پزشکان متخصص یکی دیگر از موفقیت های این مرکز است، نمونه ای از این جراحی ها در ۱۹ فروردین سال جاری توسط دکتر فکور بر روی مادر باردار ۱۴ هفته ای انجام گرفت، این مادر باردار پیچش تخمدان را داشته است و بر اثر آن تخمدان این مادر کاملا سیاه شده بود، این درحالی بود که خطر از بین رفتن تخمدان کاملا قطعی بود، بر این اساس بعد از عمل جراحی موفقیت آمیز مادر و نوزاد هم اکنون  در سلامت کامل به سر می برند.

در خاتمه ضمن قدردانی از رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب، ریاست و تمامی پرسنل بیمارستان شهدای بناب، برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در سایه الطاف الهی همیشه خالصانه در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/ش