به گزارش انعکاس بناب، متن بیانیه به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم بدون مقدمه و تشریفات ساده و گویا شروع می کنم، سخنی شفاف و صادقانه با مردم شهرستان بناب دارم، امیدوارم آنهایی که قصد دشمنی با ما را دارند دست از شیطنت های خود برداشته و در کار رسانه که وظیفه و […]

به گزارش انعکاس بناب، متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون مقدمه و تشریفات ساده و گویا شروع می کنم، سخنی شفاف و صادقانه با مردم شهرستان بناب دارم، امیدوارم آنهایی که قصد دشمنی با ما را دارند دست از شیطنت های خود برداشته و در کار رسانه که وظیفه و رسالت خود را ادامه می دهد، دخالتی نداشته باشند.

ابتدای سخنم با آن دسته از افرادی است که به هر نوعی در محافل عمومی و خصوصی قصد تخریب این رسانه را دارند، البته از این نوع شیطنت ها خوشحالیم چرا که این هجمه ای که برخی افراد فاقد شعور سیاسی نسبت به ما روا داشته اند طبیعی است، یقین داریم راه و رسالت ما درست است؛ قطعا و حتما فرموده حضرت امام را شنیده اید که هر وقت آمریکا و ایادی آن از شما تعریف کردند بدانید راهتان خطاست و هر وقت از شما شکایت و گلایه کردند بدانید در مسیر حزب الله هستید. بنابراین همیشه از این هجمه ها خوشحالیم.

پایگاه خبری انعکاس بناب افتخار می کند که بعد از فعالیت ۴ ساله خود همچنان در کنار مردم و در خدمت مردم می باشد، فعالیت ها و عملکرد این رسانه برای همگان آشکار است، شاید خطایی گاها سر زده باشد، اما به هیچ عنوان خدمت به مردم را به هر منفعتی ترجیح ندادیم و نخواهیم داد.

برخی با ایجاد کانالهای خبری سعی در تخریب این رسانه در جمع های مختلف را دارند، و به ظاهر مدعی مردمی بودن را یدک می کشند، به این عزیزان نیز عرض می کنم، کار خبری این نیست که شما پیش گرفته اید و برای جمع کردن مخاطب از هر حیله و مطلب جذابی استفاده می کنید، رسالت خبرنگاری فراتر از این حرفاست.

همین آقایان در محافل عمومی مدعی هستند که مخاطبان انعکاس بناب جعلی هست و واقعی نیستند، خوب اثبات این موضوع خیلی آسان هست، از همون خیابانی که هستید شروع کنید و یکی یکی از مردم بپرسید که آیا آنعکاس بناب را می شناسید یا نه! خیالتان تخت ما مثل برخی افراد به ظاهر خبرنگار برای جمع کردن مخاطب به هر سیاستی دست نمی زنیم، صادق و شفاف با مردم و برای مردم خدمت می کنیم.

اما در خصوص مطلبی که در ایام انتخابات در فضای مجازی علیه این رسانه منتشر شد، باید عرض کنیم، فردی که مدعی شده بود مبالغی را از ادارات گرفته ایم، پتوهای مدافعان حرم را دزدیده ایم و از پول بیت المال اداره می شویم، پرونده وی هم اکنون از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است و نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید. این رسانه فقط به خاطر منافع شهرستان، مردم و انقلاب تاسیس شده و هدفی غیر از این ندارد.

پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور مخصوصا شهرستان بناب را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی، دادگری و خردورزی می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در راه گسترش و نیرومند‌سازی اثربخش باشیم.

پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب به هیچ وجه به دنبال جریان سازی خلاف واقع نیست و در درجه اول به مصالح کشور و انقلاب اسلامی و بناب توجه می کند تا مبادا رسانه های معاند و ضد نظام بتوانند نقشه های پلید خود را عملی کنند.

این رسانه متعهد است در راه عزت و اتحاد مسلمین و پیگیری آرمان‌های انقلاب مردمی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و هرگز دست خود را در دست کسانی که منافع ملت ایران ‌اسلامی را هدف گرفته اند قرار ندهد.

انتهای پیام/ش