به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز  ضیاء الله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان به مرکز نگهداری  معلولین جسمی و ذهنی شهید چمران شهرستان رفتند تا دلها و محبت خود را مهمان صدای گنگ خواهش‌های انسان‌های مظلومی کنند که درد و رنجشان و تمام غم و شادیشان در […]

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز  ضیاء الله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان به مرکز نگهداری  معلولین جسمی و ذهنی شهید چمران شهرستان رفتند تا دلها و محبت خود را مهمان صدای گنگ خواهش‌های انسان‌های مظلومی کنند که درد و رنجشان و تمام غم و شادیشان در این مرکز نگهداری و توانبخشی از چشم‌ها پنهان مانده است.

مرکز نگهداری معلولان شهید چمران بناب محل زندگی حدود ۹۰ معلول جسمی و ذهنی است، انسان‌هایی که معلولیتشان حاصل پیوندهای نادرست زناشویی است. افرادی  مظلوم و فراموش شده‌ای که با دیدن تازه واردین به یک باره سرک می‌کشند تا ببینند چه کسی پس از مدت‌ها فراموشی یادی از آنها کرده است.

از برق نگاه‌ها و هیاهوی درون سالن به راحتی می‌توان فهمید که در این وادی خاموشی و فراموش شده کمتر از آن که فکر کنی به سراغشان آمده‌اند.

نوجوانان، جوانان و بزرگسالانی که بیشترین روزهای زندگی خود را بر روی ویلچر و تخت‌های بی‌هیچ حرکتی می‌گذرانند صحنه‌های تلخ و غمگینی بود که اشک از چشمان همه حاضران سرازیر کرده بود.

اینجاست که انسان سالم می‌فهمند که خداوند بزرگترین نعمت و سرمایه را به او داده و باید همواره شاکر و قدردان آن باشد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/د.ز