به گزارش انعکاس بناب، نیاز به تفریح و داشتن اوقاتی آرام حق هر شهروند بوده و این امر نیازمند تأمین امنیت و آرامش خاطر افراد برای حضور در فضاهای تفریحی و پارک‌های شهر به ویژه در روزهای گرم تابستان است. از این رو برقراری امنیت و حفظ آرامش در این اماکن تفریحی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار […]

به گزارش انعکاس بناب، نیاز به تفریح و داشتن اوقاتی آرام حق هر شهروند بوده و این امر نیازمند تأمین امنیت و آرامش خاطر افراد برای حضور در فضاهای تفریحی و پارک‌های شهر به ویژه در روزهای گرم تابستان است. از این رو برقراری امنیت و حفظ آرامش در این اماکن تفریحی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

همزمان با فصل تابستان و بهاری که گذشت مردم بناب تا پاسی از شب در پارک های شهرستان به خصوص پارک فدک حضور چشمگیری پیدا می کنند، طوری که خواسته اصلی آنها از پلیس، امنیت و جلوگیری  از ورود اراذل اوباش و راکبان موتور سیکلت با داخل پارک ها می باشد.

بسیاری از شهروندان به همراه خانواده ساعت هایی از وقت خود را در پارک ها و فضاهای سبز می گذرانند و مطمئنا انتظار دارند تا اینگونه محیط ها عاری از هرگونه ناهنجاری اجتماعی و رفتار ناصواب باشد.

در این ایام آخر ماه رمضان و ورود فصل تابستان با درخواست خود مردم از پلیس برای حضور بیشتر در پارک های شهرستان بخصوص پارک فدک؛ این عوامل زحمتکش به صورت شبانه روزی در داخل پارک ها و تفرجگاه ها حضور پیدا می کنند و تا پاسی از شب در داخل پارک ها گشت زنی می کنند که این کار موجب رضایت و خشنودی مردم شهرستان از پلیس شده است.

در پایان رسانه مردمی انعکاس بناب مجددأ از طرف مردم شریف بناب از زحمات نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی کرده و انتظار می رود این حرکت همیشه مداوم و بیش از پیش جهت رضایت همشهریان صورت پذیرد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/د.ز