سینا ستاریان اهل شهرستان بناب از ۱۵ سالگی در ورزش کشتی فعالیت داشته و تا به حال ۵ مقام برتر استانی و کشوری را کسب کرده است.

سینا ستاریان اهل شهرستان بناب از ۱۵ سالگی در ورزش کشتی فعالیت داشته و تا به حال ۵ مقام برتر استانی و کشوری را کسب کرده است.

به گزارش انعکاس بناب، خبرنگار این پایگاه خبری طی تهیه گزارش تصویری از فعالیت کشتی گیران بنابی به سراغ یکی از موفقترین کشتیگیران این رسته ورزشی رفته و چند کلامی در خصوص موفقیاتش گفتگو کرد.

ستاریان درباره عوامل موفقیت های خود به خبرنگار ما گفت: با یاری خداوند متعال و همواره با متوسل شدن به حضرت علی (ع) و تلاش و کوشش خودم و کمکهای مربی و هیت کشتی بناب و به خصوص تشویق خانواده ام در این حوزه ورزشی جزء موفقترینها هستم.

این کشتی گیر موفق بنابی با اشاره به کسب مقامهای خود تاکنون، گفت: ۵ مقام استانی و کشوری را کسب کرده ام که از بین این پنج مقام دو با در سطح نوجونان استان مقام سوم را کسب کردم، دو بار یکی در سطح نوجوانان و دیگری در سطح جوانان مقام اول استان شدم و آخری اینکه در سطح کشور یکبار مقام پنجم کشور را به خود اختصاص دادم.

سینا ستاریان در پایان یادی از شهید محمد درخشی کرد و گفت: خدا رحمت کند شهید محمد درخشی دوست صمیمی ما بود که در باشگاه کشتی ما فعالیت داشت واقعا پسر مهربان و خوش اخلاقی بود و به دوستان خود خیلی احترام می گذاشت.

DSCF0513

وی افزود: یادم هست وقتی شهید محمد درخشی می خواست به مسابقه اعزام شویم با مخالفت پدر و مادرش به مسابقات نمی رفت که نشان دهنده نهایت احترام و مهربانی او با والدینش بود.

گفتنی است، طی اعلام مربی کشتیگیران بنابی آقایان، ناصر کفاش ساعی با مقامهای اول و دوم استانی، امیررضا کفاش ساعی با مقامهای اول و سوم استانی، هادی عابدینی با مقامهای سوم و دوم استانی، حمید رضا رستم زاده با مقام دوم استانی و سینا ستاریان و ۵ مقام استانی و کشوری، جزء نفرات قوی و برتر باشگاه کشتیگیران بنابی هستند که در زیر تصویر این نفرات را ملاحظه می کنید.

DSCF0510

انتهای پیام/ج