به گزارش انعکاس بناب، رئیس دادگستری شهرستان بناب در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه ۷ تیر دکتر بهشتی و ۷۲ از یارانش، گفت: در سال ۹۵ مجموع پرونده هایی که وارد دستگاه قضایی شهرستان بناب شد حدود ۳۰ هزار فقره بوده که از این تعداد ۱۰۰ فقره کمتر، تعیین تکلیف و […]

به گزارش انعکاس بناب، رئیس دادگستری شهرستان بناب در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه ۷ تیر دکتر بهشتی و ۷۲ از یارانش، گفت: در سال ۹۵ مجموع پرونده هایی که وارد دستگاه قضایی شهرستان بناب شد حدود ۳۰ هزار فقره بوده که از این تعداد ۱۰۰ فقره کمتر، تعیین تکلیف و یا مختومه شده است.

وی افزود: همین مقدار فعالیت نشان دهنده زحمات طاقت فرسای پرسنل دادگستری شهرستان بناب است که جا دارد از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

قاسمی وند با بیان اینکه نواقصات و کاستی ها را کتمان نمی کنیم، گفت: به این نواقصات کم توجه نیستیم و در جهت رفع آنها بیش از پیش تلاش بیشتری خواهیم کرد تا اینکه خدمت شایسته ای به شهروندان عزیز ارائه کنیم.

امام جمعه بناب نیز در ادامه با انتقاد از عملکرد قوه قضائیه در سطح کلان، گفت: با قاطعیت عرض می کنم که عملکرد دستگاه قضایی شهرستان بناب خیلی رضایتبخش بوده و من از این بابت از مدیران و کارکنان این مجموعه سپاسگذارم.

وی با بیان اینکه نارضایتی از این مجموعه تا بحال ندیده ایم، افزود: دستگاه قضایی خیلی محل حساسی است و در عین حال خطر پذیر، بنابراین صدور حکم و عدالت باید همیشه مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید از فساد اقتصادی به دور باشد، گفت: اگر این مجموعه سالم نباشد جامعه هم به سمت فساد حرکت خواهد کرد اما اگر قوه قضائیه همچنان که هست با فساد مبارزه کند، جامعه سالمی خواهیم داشت.

امام جمعه بناب در خاتمه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد خاطره شهید بهشتی و یارانش، از زحمات مدیران و کارکنان دادگستری بناب تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست در اجتماعات مردمی بیشتر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ش