به گزارش انعکاس بناب، شاهین حاج بابایی داور ارزنده فوتبال کشور که پیش از این حدود ۲ ماه پیش در بازی هفته آخر پرسپولیس مقابل پدیده از دنیای قضاوت خداحافظی کرده بود امشب و پس از داوری بازی فینال در مقابل دیدگان همشهریان خود به طور رسمی و با استقبال بسیار پرشور مردم و مسئولین […]

به گزارش انعکاس بناب، شاهین حاج بابایی داور ارزنده فوتبال کشور که پیش از این حدود ۲ ماه پیش در بازی هفته آخر پرسپولیس مقابل پدیده از دنیای قضاوت خداحافظی کرده بود امشب و پس از داوری بازی فینال در مقابل دیدگان همشهریان خود به طور رسمی و با استقبال بسیار پرشور مردم و مسئولین شهری و استانی از دنیای داوری خداحافظی نمود.

شاهین حاج بابایی قضاوت را از سال ۷۸ شروع  و از سال ۸۲ در لیگ برتر مشغول به فعالیت شد و در نهایت تصمیم گرفت پس از ۱۴ سال حضور در سطح اول فوتبال ایران آن را کنار بگذارد.

در این مراسم ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی ضمن اهدا لوح سپاس و هدیه از طرف هیئت فوتبال استان از زحمات چندین ساله و افتخار آفرینی شاهین حاج بابایی تقدیر و تشکر نمود و همچنین ضیاء الله اعزازی نماینده مردم بناب، اعضای جدید شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان با حضور در سالن از زحمات این داور پر افتخار شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

در پایان گفتنی است در جام رمضان بناب در رده جوانان که با حضور ۸ تیم برگزار گردید در نهایت تیم کانون رها جویان با برتری مقابل آجیلی طارم به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. در این رقابت ها آقای آیدین قهرمانی از تیم آجیلی طارم به عنوان برترین گلزن این مسابقات انتخاب شد.در رده سنی پیشکسوتان نیز تیم علیپور قهرمان و اطهر بافت نیز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود نمود.

گزارش تصویری؛