به گزارش انعکاس بناب، ضیاء الله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیمه شب گذشته به صورت سرزده به همراه نادر داوودی شهردار بناب از پایگاه شماره ۲ آتش نشانی شهرستان بازدید کردند. شهردار بناب در این بازدید از کمبود امکانات برای عملیات های فوری و نبود برخی تجهیزات برای اطفاء حریق در […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیاء الله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیمه شب گذشته به صورت سرزده به همراه نادر داوودی شهردار بناب از پایگاه شماره ۲ آتش نشانی شهرستان بازدید کردند.

شهردار بناب در این بازدید از کمبود امکانات برای عملیات های فوری و نبود برخی تجهیزات برای اطفاء حریق در ساختمان های بلند خبر داد و گفت: واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان فاقد نردبان بلند است و تهیه آن برای مهار آتش سوزی های احتمالی مکان های مرتفع ضروری است.

وی افزود: در هنگام بروز آتش سوزی در ساختمان های مرتفع کمبود تجهیزاتی مانند نردبان هیدرولیک، شارژر دستگاه تنفسی، موتورهای پرتابل پرتاب آب برای استفاده در ساختمان های چند طبقه بعنوان واسطه و همچنین دستگاه ها خاموش کننده واکنش سریع، برای شهرستان نیاز است.

داوودی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای آتش نشانی و کسب تجربه از حادثه پلاسکو، گفت: آموزش و کلاس های نیرو های آتش نشان جنوب استان چند مدتی است که به میزبانی بناب برگزار می شود، این کلاس ها باعث بالا رفتن سطح کیفی تمام نیروها شده است.

وی در مورد ناوگان خودرویی در شهرستان گفت: متأسفانه اکثر خودروها فرسوده هستند و سایر خودروهایی که مشغول عملیات می باشند در حال فرسوده شدن می باشند بنابراین عمر بالای خودروها موجب افزایش استهلاک می شود که نوسازی ناوگان خودرویی در الویت این سازمان و شهرداری می باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان این بازدید ضمن تشکر از تلاش تمامی پرسنل آتش نشانی شهرستان گفت: بنده در مجلس و نهادهای مرتبط برای رفع مشکلات و  کمبودها حتما پیگیر خواهم بود.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/د.ز