به گزارش انعکاس بناب، طرح احداث گلخانه میکانیزه شهرداری در زمینی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع در ۷ سالن به طول ۴۲/۵ متر در عرض ۹ و ارتفاع ۵/۵ متر صبح امروز به دست مسئولان شهرستان کلنگ زنی شد. شهردار بناب در آیین کلنک زنی این گلخانه گفت: یکی از نیاز های اصلی شهرستان احداث […]

به گزارش انعکاس بناب، طرح احداث گلخانه میکانیزه شهرداری در زمینی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع در ۷ سالن به طول ۴۲/۵ متر در عرض ۹ و ارتفاع ۵/۵ متر صبح امروز به دست مسئولان شهرستان کلنگ زنی شد.

شهردار بناب در آیین کلنک زنی این گلخانه گفت: یکی از نیاز های اصلی شهرستان احداث چنین گلخانه ایی بود چرا که برای تأمین گل های زینتی سطح شهر در گذشته مجبور بودیم  با پرداخت هزینه سنگین نیازهای خود را از  سایر شهرهای کشور تأمین کنیم که ناسازگاری گل ها با آب و هوای شهرستان باعث افت کیفیت آنها می شد.

وی در مورد اعتبار لازم جهت ساخت این گلخانه گفت: برای اجرای این طرح ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه خواهد شد که با پرداخت سریع این اعتبار به پیمانکار در ۲ ماه آینده شاهد افتتاح این طرح در هفته دولت خواهیم بود.

داوودی با بیان اینکه با احداث این گلخانه شاهد اشتغال ۱۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم خواهیم بود، گفت: علاوه بر تأمین گل های زینتی خود شهرستان، فروش گل به سایر شهرها نیز مقدور خواهد شد.

نادر داودی یکی از برنامه های اصلی شهرداری را واگذاری خدمات شهرداری به بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: در این راستا خدمات رفت و روب محلات شهرستان به طور کامل به بخش خصوصی واگذار شده است و امیدواریم خدمات بیشتری را در آینده نزدیک به این بخش واگذار کنیم.

وی در پایان هدف اصلی شهرداری در آینده نزدیک را مدیریت پسماند و احداث کارخانه کمپوست عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همکاری شورای شهر فعلی و اعضای جدید دوره پنجم شورای اسلامی شهر این امر تحقق پیدا کند چرا که مشکل دفع زباله یکی از اصلی ترین مشکلات شهرداری می باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم آقای صادق تابع پیمانکار این طرح و همچنین تولید کننده نمونه کشور در زمینه گل و گیاه ابراز امیدواری کرد با مساعدت شهرداری این طرح تا ۴۵ روز آینده به اتمام برسد.

انتهای پیام/د.ز