به گزارش انعکاس بناب، در راستای ایجاد جلوه های بصری شبانه و زیبا سازی محیط شهری، شهرداری بناب اقدام به ساخت آب نمای زیبای هوشمند در مرکز شهر (میدان امام حسین) و میدان بسیج و نصب المان های نوری فراوانی در سطح شهرستان کرده است. شهردار بناب در گفتگو با انعکاس بناب در این خصوص […]

به گزارش انعکاس بناب، در راستای ایجاد جلوه های بصری شبانه و زیبا سازی محیط شهری، شهرداری بناب اقدام به ساخت آب نمای زیبای هوشمند در مرکز شهر (میدان امام حسین) و میدان بسیج و نصب المان های نوری فراوانی در سطح شهرستان کرده است.

شهردار بناب در گفتگو با انعکاس بناب در این خصوص گفت: با توجه به اینکه ارتقاء کیفیت معابر و زیبا سازی محیط شهری یکی از شاخص های افزایش نشاط و سلامتی در بحث جامعه ایمن بشمار می رود لذا برنامه نصب جلوه های ویژه بصری در سطح شهر در دستور  شهرداری قرار گرفته و به تدریج المان هایی بیشتری متناسب با فرهنگ و آداب اسلامی نیز تهیه و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

داوودی در ادامه افزود: ساخت و نصب المان، آب نما و سایر امکانات از وظایف شهرداری در جهت زیبا سازی سطح شهر می باشد اما مردم عزیز هم باید در حفظ و نگهداری این وسایل فعال و با شهرداری همکاری کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/د.ز