به گزارش انعکاس بناب، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، ضیاء الله اعزازی ملکی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده توسط موسسه UCMAS IRAN در رابطه با شکوفایی استعداد های دانش آموزان استان، مهمترین مشکل اجتماعی کشور و دغدغه مسئولان را درصد بالای […]

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، ضیاء الله اعزازی ملکی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده توسط موسسه UCMAS IRAN در رابطه با شکوفایی استعداد های دانش آموزان استان، مهمترین مشکل اجتماعی کشور و دغدغه مسئولان را درصد بالای بیکاری در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد.

عضو کمسیون آموزشی مجلس از خانواده های حاضر در مراسم خواست که به موضوع مهارت آموزی فرزندان خود توجه ویژه ای داشته باشند تا از همان سنین کودکی مسیر شغلی دانش آموزان در آینده مشخص گردد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور حل مشکل بیکاری جوانان، در برنامه ششم توسعه بر آموزش های مهارتی توجه  ویژه ای منظور گردیده است و تلاش این است که آموزش های انجام شده در کشور بر اساس نیاز های بخش صنعت صورت گیرد.

در پایان این مراسم ، ریاست مجمع نمایندگان استان، از معلمان برتر موسسه UCMAS IRAN در استان آذربایجان شرقی تقدیر نموده و برای دانش آموزان منتخب در عرصه مسابقات کشوری و جهانی آرزوی موفقیت نمود.

لازم به ذکر است که پنجمین دوره مسابقات استانی UCMAS IRAN در استان آذربایجان شرقی توسط آموزشگاه علمی اندیشه خلاق، تنها نماینده انحصاری موسسه UCMAS IRAN در استان آذربایجان شرقی و با شرکت ۳۰۹ دانش آموز از تبریز و شهرستان های استان در محل تالار معلم تبریز برگزار گردیده و از رتبه های اول تا سوم سطوح مختلف با اهدای مدال تجلیل شد.

 همچنین بر اساس اعلام  مهران زینالی مدیر آموزشگاه علمی اندیشه خلاق ، ۳۹ نفر از دانش آموزان استان که موفق به کسب رتبه های اول و دوم مسابقات استانی گردیده اند، اواخر مرداد ماه در مسابقات کشوری به میزبانی استان مازندران شرکت خواهند کرد.