به گزارش انعکاس بناب ضیاءالله اعزازی در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به فشار اصلاح‌‌طلبان بر روحانی برای تصدی پست‌‌های وزارت و انتخاب اعضاء هیئت دولت، ابراز داشت: اینکه اصلاح طلبان مدعی هستند حسن روحانی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را مدیون اصلاح طلبان می‌‌‌باشد، حرف درستی نیست. وی افزود: نمی‌توان همه‌‌ی آرای روحانی […]

به گزارش انعکاس بناب ضیاءالله اعزازی در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به فشار اصلاح‌‌طلبان بر روحانی برای تصدی پست‌‌های وزارت و انتخاب اعضاء هیئت دولت، ابراز داشت: اینکه اصلاح طلبان مدعی هستند حسن روحانی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را مدیون اصلاح طلبان می‌‌‌باشد، حرف درستی نیست.

وی افزود: نمی‌توان همه‌‌ی آرای روحانی را از طرف اصلاح طلبان دانست، بسیاری از طیف‌‌‌‌ها و گروه‌‌های سیاسی از وی حمایت کردند، حتی برخی نیروهای ارزشی و طیف اصولگرائی نیز در این پیروزی نقش داشتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌‌‌شرقی با بیان اینکه اگر ادعای اصلاح طلبان درست بود، آن‌‌ها باید با این ۲۴ میلیون رأی در سایر انتخابات‌‌‌ها نیز پیروز می‌‌‌شدند، توضیح داد: روحانی هیچ نسبتی با اصلاح طلبان ندارد که بخواهند وی را مصادره کنند، روحانی شخصیتی معتدل دارد و از نیروهای قدیمی انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره سهم خواهی اصلاح طلبان در چینش کابینه و مدیران ارشد گفت: سهم خواهی از رئیس جمهور اصلا درست نیست، رئیس جمهور در معرفی کابینه باید کاملا آزاد باشد و کسانی را انتخاب کند که موجبات ناهماهنگی در دولت را فراهم نسازند، از طرفی افرادی برای وزارت انتخاب شوند که بتوانند مشکلات مردم را مرتفع کنند.

نماینده مردم بناب با تاکید انتخاب مدیران و وزرایی متدین، ولایت مدار و انقلابی، عنوان کرد: کار آمدی وزراء بسیار مهم است که باید مد نظر رئیس جمهور باشد، در حال حاضر مردم کشور با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستند، لذا انتظار می‌‌رود تا دولت دوازدهم در این زمینه برنامه‌‌‌هایی را ارائه دهد که قابلیت اجرائی داشته باشند.

وی در پایان افزود: با شناختی که بنده از رئیس جمهور دارم، وی به هیچ وجه تسلیم فشارهای اصلاح طلبان مبنی بر سهم خواهی آنان نخواهد شد.