به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، در یکی از دیدارهای روز نخست هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت ۲۱ در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان بود که این بازی با گل دقایق پایانی تیم میزبان، با شکست یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی خاتمه پذیرفت. این مسابقه که در گرمای […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، در یکی از دیدارهای روز نخست هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت ۲۱ در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان بود که این بازی با گل دقایق پایانی تیم میزبان، با شکست یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی خاتمه پذیرفت.

این مسابقه که در گرمای شدید شهر اهواز و با استقبال کمتر از ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد، در نیمه اول با برتری تیم تراکتورسازی همراه بود و این تیم چند موقعیت خوب گلزنی بدست آورد اما ایستادگی شیخ ویسی موجب شد تا سرخ‌پوشان تبریز به در بسته برخورد کرده و از گشودن دروازه حریف ناکام بمانند.

بدین ترتیب دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند با تساوی راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم تراکتورسازی در دقیقه ۵۴ صاحب بهترین فرصت خود در این بازی شد اما محمد ایرانپوریان در شرایطی ایده‌ال و البته در زوایه بسته توپ را به تیرک دروازه آبی‌پوشان اهوازی کوبید تا قفل دروازه‌ها همچنان بسته بماند.

دقایقی بعد این استقلال خوزستان بود که می‌توانست به گل برسد اما شوت حسین صادقی را فرزین گروسیان برگشت داد.

در ادامه تراکتورسازی در دقیقه ۸۵ با فرار محمد ابراهیمی در آستانه گلزنی قرار گرفت اما این بازیکن در شرایطی تک به تک توپ را به بیرون زد تا یکی دیگر از بخت‌های مسلم این تیم به هدر برود.

برخلاف جریان بازی، استقلال خوزستان در دقیقه ۹۰ از روی یک ضربه ایستگاهی توسط میثم دورقی به گل رسیده و یک بر صفر پیش افتاد. البته روی این گل کم‌تجربگی دروازه‌بان سرخ‌پوشان تبریز بی‌تاثیر نبود.

این گل به مثابه آب سردی بر پیکره تراکتورسازی بود و در لحظات اندک باقی‌مانده تلاش این تیم برای جبران گل خورده کارساز نشد و این بازی در نهایت با یک گل به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

با این نتیجه شاگردان گل‌محمدی اولین گام از لیگ هفدهم را با شکست آغاز نموده و اینگونه به استقبال سرخابی‌های پایتخت در هفته‌های دوم و سوم رفتند.

اتفاق ویژه:

* استقلال خوزستان برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال موفق به شکست تراکتورسازی شد.
* تراکتورسازی درحالی در دقیقه ۹۰ نتیجه را به استقلال خوزستان واگذار کرد که در رویارویی قبلی دو تیم که در اهواز برگزار شده بود، در شرایط عکس به پیروزی رسیده بود.

گروه داوری: داور وسط: یاسر همرنگ – کمک‌ها: یعقوب سخندان، رضا سخندان

اخطار: میثم دورقی از استقلال خوزستان و محمد نوری، امیر نصر آزادانی و مهدی کیانی از تراکتورسازی

استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، موسی کولی بالی، محمد علی فرامرزی، سید علیرضا زندوی، میثم دورقی، حکیم نصاری، طالب ریکانی (حسین بهرامی)، سلمان بحرانی (یوسف دلفی)، سعید زارع (وحید عسگرپور)، حسین صادقی.
سرمربی: عبدالله ویسی

تراکتورسازی تبریز: فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، علی طاهران (محمدرضا آزادی)، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، مهدی کیانی، سینا عشوری (امیرنصر آزادی)، محمد ابراهیمی، محمدنوری (شهرام گودرزی)، فرزاد حاتمی و مهدی شریفی.
سرمربی: یحیی گل محمدی