به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان ذوب آهن اصفهان بود که در این جدال خارج از خانه با ۳ گل نتیجه را واگذار کرد تا همچون هفته نخست با شکستی سنگین میدان را ترک کند. در این بازی که […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان ذوب آهن اصفهان بود که در این جدال خارج از خانه با ۳ گل نتیجه را واگذار کرد تا همچون هفته نخست با شکستی سنگین میدان را ترک کند.

در این بازی که ار ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، نیمه اول با برتری نسبی تیم ذوب آهن همراه بود و این تیم بالاخره در دقیقه ۴۴ توسط اسماعیل قفل دروازه‌ها را باز کرد تا در پایان این نیمه با یک گل برتری به رختکن برود.

البته در این نیمه گسترشی‌ها توسط علیرضا نقی‌زاده می‌توانستند به گل برسند اما ضربه فنی این بازیکن با واکنش دیدنی رشید مظاهری مهار شد.

در آغاز نیمه دوم لوکا بوناچیچ ۲ تعویض را انجام داد و آندرانیک تیموریان و علیرضا ارجمندیان را به میدان فرستاد تا تیمش را هجومی‌تر کرده و بلکه از این شکست خارج از خانه فرار کند که البته این تغییرات کارساز نشده و حتی برعکس آن نیز رخ داد.

بدین ترتیب که ذوب آهن در دقیقه ۶۵ از روی یک ارسال کرنر با ضربه وحید محمدزاده به گل دوم دست یافته و اختلاف را به ۲ گل افزایش داد. در ادامه این مهدی رجب‌زاده کهنه‌کار بود که در دقیقه ۷۵ با شوت سرکش و فوق‌العاده خود توپ را به کنج دروازه گسترش فولاد چسباند تا حساب کار ۳ بر صفر شود.

این گل‌های در حالی به ثمر رسید که گسترش فولاد در حدود دقیقه ۵۷ با بدشانسی فرصت به تساوی کشاندن نتیجه را از دست داد و این بار نیز علیرضا نقی‌زاده در متن کار قرار داشت اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

در دقایق باقی مانده و با وجود اینکه ذوب آهن با اخراج اسماعیل شریفات ۱۰ نفره شده بود اما گسترش فولاد نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و در نهایت با اختلاف ۳ گل تن به شکست داده و دومین باخت متوالی خود را تجربه کرد.

با نتیجه به دست آمده در این بازی، امیر قلعه‌نویی موفق شد به نوار ناکامی ذوب آهن در برابر گسترش فولاد خاتمه داده و این تیم اصفهانی برای اولین بار در لیگ برتر مقابل رقیب تبریزی خود به پیروزی رسید.

همچنین این پیروزی موجب شد تا ذوب آهن ۴ امتیازی شده و به مکان سوم جدول صعود کند اما در سمت دیگر، گسترش فولاد بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی ۶ قعرنشین مسابقات باقی ماند.

نکته جالب اینکه با شکست گسترش فولاد در بازی امروز ناکامی هر دو نماینده فوتبال تبریز در هفته دوم نیز تکمیل شده و به عبارتی دیگر نمایندگان شهر اولین‌ها در حسرت کسب اولین امتیاز ماندند.

گروه داوری: داور: شاهو اصلانی – کمک‌ها: فرزاد بهرامی و رضا قیم

اخطار: حمید بوحمدان(۶۵) و اسماعیل شریفات(۷۹،۸۱) از ذوب آهن و میلاد فخرالدینی(۲۶) از گسترش فولاد

اخراج: اسماعیل شریفات در دقیقه ۸۱ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

ذوب آهن اصفهان: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد امینی، حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی (مهدی رجب‌زاده)، ربیع عطایا (علی حمام) و مرتضی تبریزی.
سرمربی: امیر قلعه نویی

گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، درگان ژارکوویچ، علیرضا نقی‌زاده (علی چراغعلی)، حسین ابرقویی (آندرانیک تیموریان)، رضا خالقی فر، نیما مختاری (علیرضا ارجمندیان) و احمد زنده روح.
سرمربی: لوکا بوناچیچ