به گزارش انعکاس بناب، علی نواداد معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی به همراه سایر مسئولان شهرستان بناب از کارخانه نیرو موتور بناب بازدید و مشکلات این کارخانه را از نزدیک بررسی کردند. معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این بازید ضمن اعلام حمایت کامل استانداری از واحدهای کوچک گفت: یکی از سیاست های […]

به گزارش انعکاس بناب، علی نواداد معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی به همراه سایر مسئولان شهرستان بناب از کارخانه نیرو موتور بناب بازدید و مشکلات این کارخانه را از نزدیک بررسی کردند.

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این بازید ضمن اعلام حمایت کامل استانداری از واحدهای کوچک گفت: یکی از سیاست های استانداری در سال جاری حمایت از واحدهای تولیدی کوچک می باشد تا بتوانیم از همین واحد ها میزان تولید اشتغال را در سطح استان بالا ببریم.

علی نواداد در مورد فعالیت های واحد های تولیدی در محدوده شهری گفت: با توجه به اهمیت محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی کارخانجات و واحدهای تولیدی که دارای پروانه بهربرداری نمی باشند بایستی برای ادامه فعالیت خود در شهرک های صنعتی خارج از شهرها استقرار پیدا کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت های مدیریت شرکت تازه ساخت نیرو موتور بناب گفت: این واحد یکی از واحدهای نمونه شهرستان می باشد و گام های موثری را در اشتغال و کمک به صنعت شهرستان برداشته است.

گفتنی است به علت نبود مکان و زمین در شهرک صنعتی بناب که یکی از مشکلات اصلی شهرستان محسوب می شود، واحدهای کوچک تولیدی مجبورن برای فعالیت کارهای خود در داخل شهر حضور داشته باشند و یا اینکه به شهرک های صنعتی شهرهای همجوار بروند و جوانان پرشمار فاقد شغل بناب به همت مسئولان عزیز همچنان بیکار بمانند.

در پایان این مراسم از طرف مدیرعامل شرکت نیرو موتور بناب آقای بهرام خیالی به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران حاضر در محل تشکر و قدردانی شد.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام / داود زیبائی خبرنگار انعکاس بناب