به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی در گفت وگو با خبرنگار استادنیوز، چیدمان کابینه را معتدل ارزیابی کرد و بیان داشت: اگر آقای روحانی همین خط و مشی را در وزارت علوم نیز دنبال کند، بسیار خوب می شود ولی باید از لحاظ کارآمدی به نحو احسن بررسی کرد تا مشخص شود به چه میزان […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی در گفت وگو با خبرنگار استادنیوز، چیدمان کابینه را معتدل ارزیابی کرد و بیان داشت: اگر آقای روحانی همین خط و مشی را در وزارت علوم نیز دنبال کند، بسیار خوب می شود ولی باید از لحاظ کارآمدی به نحو احسن بررسی کرد تا مشخص شود به چه میزان می توانند در کار خود موفق عمل کنند.

وی افزود: آقای روحانی در چیدمان کابینه سعی کردند خط جدیدی را به وجود آوردند که نه اصولگرایی و نه اصلاح طلبی باشد بلکه در خط و مشی خود باشد که این هم موضوع بدی نیست. امیدواریم این افراد نیز در جهت حل مشکلات مردم قدم های مثبتی بردارند.

این نماینده مجلس خواستار توجه جدی کابینه به مشکلات مردم در جهت ایجاد اشتغال، بیکاری و… شد. وی همچنین رأی آوری کابینه پیشنهادی را بالا دانست و تصریح کرد: در مرحله اول دولت تشکیل می شود.

نماینده مردم بناب در مجلس ضمن حمایت از وزیر پیشنهادی برای ارتباطات نیز تأکید کرد: بنده ایشان را دوست دارم. البته موضوعی درباره کارکردن ایشان در وزارت اطلاعات مطرح است ولی آیا کارکردن در این وزارت خانه جرم است؟ اتفاقا نکته مثبتی است.

اعزازی تحلیل خود درباره معرفی نکردن وزیر زن یا از اهل سنت در کابینه را این گونه تشریح کرد: سهم خواهی در مسائل قومیتی و گرایشات مهم نیست بلکه مهم این است کابینه بتواند با قدرت در جهت منافع ملی قدم های محکمی بردارد. باید تمام مشکلات مردم ایران را حل کنیم که زن و مرد بودن یا سنی و شیعه بودن آن مهم نیست.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بالا بودن سن کابینه را موضوع بی اهمیتی عنوان کرد و گفت: شاید فردی سنش بالا ولی کارآمدی و تجربه اش بیشتر باشد. شاخص اصلی باید توانمندی، کارآمدی، داشتن دلسوزی، توجه به منافع ملی و انقلاب باشد.

وی با اشاره به این که آقای روحانی اکنون رئیس جمهور تمام ملت است، بر توجه ایشان نسبت به افرادی که به رقیب او نیز رأی دادند تأکید کرد و اذعان داشت: رئیس جمهور پس از انتخاب شدن رئیس جمهور تمام ملت است. چگونه می تواند بفهمد ۲۴ میلیون چه مطالباتی دارند و بقیه چه مطالبات دیگر. آقای روحانی باید در جهت مطالبات ملت ایران تلاش کند.

اعزازی سهم خواهی اصلاح طلبان در کابینه را نیز بی اساس برشمرد و گفت: اصلاح طلبان تصور می کنند ۲۴ میلیون تنها آن ها هستند در حالی تعدادی از اصولگرایان نیز به آقای روحانی رأی دادند. ۱۶ میلیون رأی هم اگر به آقای روحانی رأی نداده مردم همین مملکت است و باید به مطالبات آن ها پاسخ داده شود.

وی همچنین عملکرد دولت یازدهم را ضعیف ارزیابی کرد و بیان داشت: اگر ارزیابی ما ضعیف نبود در انتخابات از غیر روحانی حمایت نمی کردیم.

انتهای پیام/