به گزارش انعکاس بناب، عصر امروز ضیاء اله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار بناب از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان واقع در بناب بازدید کردند. در این مرکز کار تحقیق و توسعه بوقلمون صنعتی ۳۰۰۰ قطعه ایی انجام می شود و به گفته مهندس علیرضا فانی مجری […]

به گزارش انعکاس بناب، عصر امروز ضیاء اله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار بناب از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان واقع در بناب بازدید کردند.

در این مرکز کار تحقیق و توسعه بوقلمون صنعتی ۳۰۰۰ قطعه ایی انجام می شود و به گفته مهندس علیرضا فانی مجری پروژه قرار است در این طرح یک سالن ۱۸۰۰ متری پرورش بوقلمون مولد، یک سالن جوجه کشی ۳۵۰ متری و یک سالن ۳۰۰ متر مربعی پرورش جوجه در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

دکتر حسن منیری فر رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان در این جلسه از تکمیل سالن ۱۸۰۰ متری پرورش بوقلمون مولد تا بهمن ماه  سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک تمامی مسئولان بخصوص نماینده محترم شهرستان این سالن تا ابتدای دهه فجر سال جاری به اتمام برسد و دو سالن دیگر تا پایان سه ماهه سال دیگر مورد بهره برداری قرار بگیرد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی