به گزارش انعکاس بناب، به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، رمضان الهوردیان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان بناب، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. این مقام انتظامی ادامه داد: ۲ نفر سارق حرفه‌ای در حین سرقت، شناسایی […]

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، رمضان الهوردیان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان بناب، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ۲ نفر سارق حرفه‌ای در حین سرقت، شناسایی و پس از دستگیری در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان بناب اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی برای متهمان به شهروندان توصیه کرد، مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری هشت نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل و کشف بیش از۵۰۰ میلیون ریال سیم و کابل سرقتی خبر داد.

 الهودردیان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل برق سه فاز از یک کارگاه خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات ماموران هشت نفر سارق حرفه‌ای در این زمینه شناسایی و پس از دستگیری در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به بیش از ۵۰۰ میلیون ریال سیم و کابل سرقتی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی برای متهمان به شهروندان توصیه کرد مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند ضمن آنکه هرگونه پیشنهاد در خصوص عملکرد کارکنان را می‌توان با سامانه ۱۹۷ تماس درمیان گذاشت.