به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز سه پروژه بهداشت و سلامت در شهرستان بناب با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و جمعی از مسئولان شهرستان کلنگ زنی شد. دکتر هوشنگ شریفی رئیس شبکه بهداشت بناب در حاشیه این مراسم به روند پیشرفت خدمات پزشکی در بناب اشاره کرد […]

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز سه پروژه بهداشت و سلامت در شهرستان بناب با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و جمعی از مسئولان شهرستان کلنگ زنی شد.

دکتر هوشنگ شریفی رئیس شبکه بهداشت بناب در حاشیه این مراسم به روند پیشرفت خدمات پزشکی در بناب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برخلاف سال های گذشته که در قسمت های مختلف پزشکی کمبود داشتیم، امروز با همت مسئولان و دولت محترم در بخش پزشکی و درمانی هیچ گونه کمبودی در بناب دیده نمی شود.

دکتر شریفی با اشاره به اعتبارات هزینه شده به ۳ پروژه افتتاح شده امروز، گفت: مرکز سلامت کوی شهرک فرهنگ با زیر بنای ۸۲۰ متر مربع در ۲ طبقه با اعتبار هشت هزار و ۷۰۰ میلیون ریال از امروز شروع به کار شده و در دهه فجر ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: پروژه بهداشت و سلامت محله چمران با زیربنای ۴۲۰ متر مربع و اعتبار ۶ میلیارد ریال و مرکز بهداشت و سلامت محله کاملو با زیربنای ۵۲۰ متر مربع و با اعتبار ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، دو پروژه دیگر ماست که امروز با حضور مسئولان شهرستان کلنگ زنی شده و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

دکتر شریفی با بیان اینکه هزینه خرید زمین در برخی از مناطق شهرستان برای ساخت مرکز بهداشتی بسیار بالا می باشد گفت: این چند قطعه زمینی که برای ساخت این مراکز در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفته است با کمک تمامی مسئولان شهرستان و اعضا شورای اسلامی شهر فراهم شده است که جا دارد از زحمات این بزرگواران تشکر و قدردانی

کنیم.

 

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی