به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله فرج‌اللهی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم، از دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس برای ملت ایران درس‌های ویژه‌ای دارد. وی، الطاف […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله فرج‌اللهی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم، از دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس برای ملت ایران درس‌های ویژه‌ای دارد.

وی، الطاف خداوندی، درایت و هدایت‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مردم را سه عامل مهم پیروزی لشکریان اسلام بر لشکر کفر اعلام و تاکید کرد: دفاع مقدس نشان داد که صرفاً وجود ارتش قوی و تسلیحات نظامی پیشرفته عامل پیروزی نیست، بلکه ایمان و اعتقاد مردم تنها عامل پیروزی است.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب تصریح کرد: اگر بخواهیم همچنان در برابر دشمنان قوی و مستحکم باشیم، در کنار تقویت بنیه دفاعی کشور باید ارزش‌های دفاع مقدس نیز برای نسل جوان تبیین شده و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.

فرج‌اللهی سپس با معرفی فرمانده سپاه ناحیه بناب به عنوان مسؤول ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس از تمامی ادارات و نهادهای شهرستان خواست همکاری‌های لازم را در جهت هرچه بهتر برگزارشدن مراسم این هفته با مسؤول ستاد به عمل آورند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، عید سعید غدیرخم همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ضرورت توجه به مراسم و برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم از سال آینده جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح شود. زیرا دفاع مقدس مربوط به همه است و تمام مسؤولان شهرستان باید به این موضوع اهتمام داشته باشند.

عمران دوستی اجرای برنامه زنگ مقاومت در سطح مدارس منطقه، روایتگری حماسه‌های هفته دفاع مقدس توسط نیروهای پیشکسوت جانباز و بسیجی، فضاسازی مناسب شهر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی، برگزاری برنامه‌های متعدد از قبیل مسابقات ورزشی و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های شهرستان در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

مسؤول ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس بناب برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهر و روستاهای منطقه و نیز برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلاک کرد.