به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی فرماندار بناب در حاشیه مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی کباب بناب این جشنواره را فرصت خوبی برای نمایش ظرفیت ها و توانمندی های بناب اعلام کرد و گفت: جشنواره ملی کباب این فرصت را برای شهرستان به وجود می آورد تا این غذای سنتی، لذیذ و منحصر […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی فرماندار بناب در حاشیه مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی کباب بناب این جشنواره را فرصت خوبی برای نمایش ظرفیت ها و توانمندی های بناب اعلام کرد و گفت: جشنواره ملی کباب این فرصت را برای شهرستان به وجود می آورد تا این غذای سنتی، لذیذ و منحصر به فرد را به تمام کشور و حتی دنیا معرفی کند.

فرماندار بناب با بیان اینکه تا الان بیش از ۶۰ هزار نفر از سراسر کشور در  این جشنواره حضور پیدا کرده اند، گفت: این تعداد بازدید کننده به نوبه خود بی نظیر بوده و باعث رشد گردشگری و در نتیجه افزایش اشتغال برای شهرستان می شود.

مقام عالی دولت در بناب در ادامه جشنواره ملی کباب بناب را بهترین فرصت برای معرفی اماکن تاریخی و فرهنگی بناب عنوان کرد و گفت: با ورود گردشگران سایر شهرها به داخل بناب خرید و فروش در بازار رونق پیدا کرده و در نتیجه آن اشتغال هم برای مردم شهرستان به وجود می آید.

وی با اذعان اینکه  سال آینده جشنواره ملی کباب بناب به صورت بین اللملی برگزار می شود، گفت: با برگزاری این جشنواره به صورت بین المللی شاهد ورود گردشگران بیشتری از سراسر کشور و دنیا به شهر بناب خواهیم بود.

فرج الهی در ادامه با بیان اینکه در برنامه تبریز ۲۰۱۸ بناب به عنوان مرکزیت جنوب استان معرفی شده است، افزود: برنامه طوری تنظیم می شود که گردشگران در حوزه جنوب استان به مرکزیت بناب با آثار تاریخی و فرهنگی این شهرستان بخصوص کباب بناب آشنا شوند.

فرماندار در پایان ابراز امیدواری کرد که تمامی دستندرکاران در عرصه معرفی مناطق گردشگری استان به ویژه بناب قدم های موثری بردارند تا در آینده شاهد ارتقاء جایگاه گردشگری در استان و کشور باشیم.

انتهای پیام/ داود زیبایی