به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی در نشست بررسی مشکلات شهرستان بناب در جمع مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر بناب با اعلام این مطلب افزود: اما باتمام تنگناهای مالی اقدامات مؤثری در حوزه بهداشت و درمان انجام شده بطوریکه در شهرستان بناب ۵ مرکز بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید. نماینده مردم بناب در […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی در نشست بررسی مشکلات شهرستان بناب در جمع مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر بناب با اعلام این مطلب افزود: اما باتمام تنگناهای مالی اقدامات مؤثری در حوزه بهداشت و درمان انجام شده بطوریکه در شهرستان بناب ۵ مرکز بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، همچنین آلودگی آب شرب بناب را معضل بزرگ شهروندان بنابی اعلام کرد و افزود: متأسفانه آب شرب بناب که از طریق چاه های منطقه تأمین می شود، طبق شاخص های اعلامی در حداقل وضعیت شرب قرار دارد و نمی توان گفت آب شرب بناب پاک است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات آلودگی آب شرب در بناب روزی دامن سلامت مردم بناب را خواهد گرفت،  لذا مسئولان نباید نسبت به سلامت مردم بی توجه باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، سپس مردم را به صرفه جویی در مصرف ٱب شرب دعوت کرد و افزود:صرفه جویی در آب شرب باعث می شود آب تخصیصی از زرینه رود که کاملا بهداشنی است سلامت مردم را تضمین کند.

وی در ادامه خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر بناب با تأکید بر ثبات مدیریتی در رأس شهرداری این شهر گفت: شورای دوره قبل با انتخاب ۴ سرپرست و ۴ شهردار از وضعیت نابسامانی برخوردار بود که نباید در این دوره تکرار شود.

به گزارش مهر، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، از مدیران شهرستان خواست با وحدت و همدلی برای حل و فصل مشکلات شهروندان تلاش و اهتمام نمایند./

پایان پیام/