به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از رامسر، حسین عسکری مقدم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه حال عمومی مصدومان حادثه تله‌کابین رامسر مساعد است، گفت: پس از اقدامات درمانی اولیه توسط اورژانس ۷ مصدوم این حادثه به این مرکز درمانی منتقل شدند. وی با بیان اینکه پس […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از رامسر، حسین عسکری مقدم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه حال عمومی مصدومان حادثه تله‌کابین رامسر مساعد است، گفت: پس از اقدامات درمانی اولیه توسط اورژانس ۷ مصدوم این حادثه به این مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه پس از این تماس، بلافاصله در بیمارستان رامسر کد بحران اعلام و همکاران در اورژانس مستقر شدند، اظهار کرد: پس از اعلام این خبر اورژانس ۱۱۵ گیلان و مازندران آغاز به امدادرسانی کردند.

مدیر بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر افزود: روند درمانی بیماران در حال انجام است و تلاش داریم که بیماران پس از طی درمان در موعد مقرر از بیمارستان مرخص شوند.

در همین حال علیرضا شیروانی، رئیس جمعیت هلال احمر رامسر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در رامسر، خبر کشته شدن دو نفر در حادثه سقوط اتاقک تله‌کابین رامسر را تکذیب کرد.

وی با تأیید اینکه در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند، گفت: مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان رامسر منتقل شدند و اکنون اقدامات درمانی  روی بیماران در حال انجام است.

وی همچنین علت سقوط تله‌کابین را نقص فنی تیر اول عنوان کرد و ادامه داد: به همین دلیل کابین از ریل خارج شده و در همان تیر اول سقوط کرده است.

شیروانی با اعلام اینکه به دلیل مشکل فنی سایر مسافران برای بازگشت دچار مشکل شده بودند، گفت: پس از اقدامات انجام شده و رفع نقص در حال حاضر عملیات انتقال مسافران از مسیر بازگشت در حال انجام است.