به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج الهی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمان و دانش آموزان با اشاره به موفقیت های اخیر آموزش و پرورش در کنکور سراسری سال ۹۶ گفت: افزایش […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج الهی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمان و دانش آموزان با اشاره به موفقیت های اخیر آموزش و پرورش در کنکور سراسری سال ۹۶ گفت: افزایش ۴۷ درصدی رتبه های زیر هزار در بناب و قبولی اکثر رتبه های برتر در رشته های پزشکی، نشان می دهد واقعاً معلمان و مدیران مدارس این شهرستان زیاد زحمت کشیده اند که جا دارد از همین جا از آنها تقدیر و قدردانی کنم.

وی با بیان این که ۲۵ هزار دانش آموز از اول مهر ماه سال جاری وارد مدارس می شوند، گفت: ۱۸۰ مدرسه پذیرای این دانش آموزان خواهد بود و قطعاً در آغاز سال تحصیلی هیچ مدرسه ای بدون معلم و مدیر نخواهد بود.

فرماندار بناب از شهردار و دهیاران روستا ها خواست قبل از آغاز سال تحصیلی نسبت به نظافت اطراف مدارس اقدام نموده و همکاری لازم را با مدیران مدارس داشته باشند.

فرج الهی آغاز سال تحصیلی جدید را فرصت مناسب برای آگاهی بخشیدن دانش آموزان با رشادت ها و تجربیات ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و گفت: آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت امری ضروری است تا بدانند عامل پیروزی رزمندگان و شهداء در جنگ تحمیلی ایمان و خلوص آنها بودند نه موشک و گلوله آنها.

فرماندار بناب ضمن گلایه از کسانی که علیه آموزش و پرورش جوسازی و شایعه پراکنی می کنند، گفت: در بحث مدیران مدارس هیچ تغییری صورت نگرفته است و تنها دو نفر از مدیران استعفا داده و برای آنها جایگزین معرفی شده است.

وی در ادامه افزود: کسانی که شایعات تغییر مدیران را پخش کرده اند، بروند توبه کنند.

انتهای پیام/داود زیبایی