به گزارش انعکاس بناب،  رمضان اللهوردیان عصر دیروز در حاشیه همایش بزرگ مداحان، هیئات مذهبی و هیات امنای مساجد شهرستان بناب گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای تبلیغ دین مبین اسلام بوده و نقش بسیار موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد. فرمانده انتظامی بناب از برنامه های پلیس برای ایجاد نظم و امنیت […]

به گزارش انعکاس بناب،  رمضان اللهوردیان عصر دیروز در حاشیه همایش بزرگ مداحان، هیئات مذهبی و هیات امنای مساجد شهرستان بناب گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای تبلیغ دین مبین اسلام بوده و نقش بسیار موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

فرمانده انتظامی بناب از برنامه های پلیس برای ایجاد نظم و امنیت در ایام محرم خبر داد و گفت:  نیروی انتظامی در این ایام همه امکانات و نیروهای خود به برقراری نظم و امنیت عزاداران و امدادرسانی به کار خواهد بست تا شاهد برگزاری با شکوه تر هرچه بیشتر این مراسم سنتی و بزرگ در شهرستان باشیم.

الهوردیان از آمادگی صدردرصدی راهنمایی و رانندگی بناب برای کنترل ترافیک در ایام محرم در بناب خبرداد و گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بناب دوشادوش مردم عزادار تلاش خواهند کرد تا ضمن حضور فعال در عزاداری‌های اباعبدالله الحسین(ع) نسبت به روانسازی ترافیک اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان هیئت‌ها مراقب نفوذ جریان‌های انحرافی و افراد منحرف در میان هئیت ها باشند تصریح کرد: از انجام هرگونه عمل خرافی از جمله قمه زنی و حرکات غیر متعارف که موجب سوء استفاده افراد فرصت طلب و رسانه های خارجی می‌شود جلوگیری شود و در صورت مشاهد هر گونه مورد مشکوک پلیس ۱۱۰ را حتما در جریان قرار بدهند.

فرمانده انتظامی بناب با بیان اینکه خود هیئات ودستجات عزاداری باید در ایجاد نظم و امنیت همکاری کنند گفت: هئیت ها با هماهنگی نیروی انتظامی تعدادی از افراد شناخته شده را تحت عنوان انتظامات برای ایجاد نظم در سطح دسته عزاداری با کاور مشخص کنند تا شاهد برقراری نظم در طول اجرای مراسم باشیم.

وی در ادامه خطاب به خانواده گفت: از تمامی همشهریان عزیز و خانواده ها در خواست می شود از به همراه آوردن زیور آلات و اشیای قیمتی در مجالس عزاداری خودداری کنند.

وی ساعت شروع و خاتمه مراسم هیات طبق برنامه اداره تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: از تمام هئیت ها درخواست می شود طبق زمان های مشخص شده در خیابان ها و مساجد اقدام به اجرای مراسم عزاداری کنند و از اجرای برنامه در ساعات پایانی شب جداً خوداری کنند.

انتهای پیام/داود زیبایی