به گزارش انعکاس بناب، به نقل از فارس از بناب رمضان اللهوردیان دیشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب از آماده باش صددرصدی این نیرو در برگزاری نظم و امنیت و مشکلات ترافیکی دستجات عزاداران حسینی در بناب خبرداد و بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرهیز از خرافه‌گرایی در برخی از عزاداری‌ها تأکید کرد. […]

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از فارس از بناب رمضان اللهوردیان دیشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب از آماده باش صددرصدی این نیرو در برگزاری نظم و امنیت و مشکلات ترافیکی دستجات عزاداران حسینی در بناب خبرداد و بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرهیز از خرافه‌گرایی در برخی از عزاداری‌ها تأکید کرد.

وی تصریح کرد: ۱۵۸ آرایشگاه زنانه دارای مجوز در سطح شهر بناب فعالیت دارند و ۳۵ واحد آرایشگاه زنانه نیز به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند که سه مورد از این آرایشگاه‌ها را به علت داشتن برخی تخلفات در انجام تبلیغات پلمب کردیم.

اللهوردیان افزود: اقداماتی را برای ساماندهی آرایشگاه‌های زنانه آغاز کرده‌ایم که ۱۲ مورد نیز به دلیل نداشتن مجوز و پروانه کسب پلمب شده‌اند.

این افسر انتظامی سپس با بیان اینکه دغدغه امام جمعه بناب در خصوص مراسم عروسی دغدغه ما نیز هست؛ گفت: در برخورد با این‌گونه موارد در بعد قانون مشکلاتی داریم که نیاز به کمک و همراهی داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از برنامه‌های صورت گرفته برای پرکردن اوقات فراغت جوانان در طول ایام تابستان اظهار کرد: حدود ۲۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان بناب را جمعیت جوان تشکیل می‌دهند.

فرهاد رضازاده بیان کرد: در تابستان امسال ۱۴ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۱۹۱ پایگاه و ۶۰۵ کلاس در فعالیت‌های تابستانی ادارات و نهادهای مختلف شهرستان بناب شرکت کردند و از آموزش‌های متعدد فرهنگی، ورزشی، قرآنی، خیاطی و کلاس‌های دیگر بهره مند شدند.