به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در این مراسم با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، سند اقتدار و افتخار ملت ایران بود، گفت: این جنگ تنهاجنگ میان ایران و رژیم بعث عراق نبود بلکه جنگ ایران با ۴۴ کشور مستکبر جهان بود که صدام را از از لحاظ نیازهای مالی و نظامی ساپورت می […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در این مراسم با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، سند اقتدار و افتخار ملت ایران بود، گفت: این جنگ تنهاجنگ میان ایران و رژیم بعث عراق نبود بلکه جنگ ایران با ۴۴ کشور مستکبر جهان بود که صدام را از از لحاظ نیازهای مالی و نظامی ساپورت می کردند.

فرمانده سپاه بناب در این مراسم پشتیبانی از ولایت فقیه را تنها راه حفظ نظام در مقابل دشمنان عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری از حیله و مکر دشمنان نظام اسلامی ایران آگاه هستند و در سخنرانی های ایشان همیشه بر فرهنگ دشمن ستیزی تأکید شده است.

سرهنگ دوستی با بیان اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید و جوانجان خود را برای حفظ کشور هدیه کردند، گفت: وحدت و اطاعت محض از ولایت فقیه ویژگی بارز بین رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و آنها با هدیه کردن خون خود به انقلاب به ما درس ایثار، شهادت و مردانگی دادند.

وی اقتدار امروز کشور و ملت ایران را شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: شهدا با خدا بودند و عنوان یک بسیجی همیشه در رکاب ولایت بودند و جان خود را برای حفظ آرمان های خود و انقلاب از دست دادند.

فرمانده سپاه بناب در مراسم آبروی محله در روستای روشت کوچک، با اشاره به اینکه شهید حججی فردی بی ریا بود و جان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب هدیه کرد، گفت: این شهید بصورت مخفیانه فعالیت های اعتقادی و معنوی انجام می داد و هیچ گاه در کار خود ریا نداشت، ولی خداوند کاری کرد که او همیشه بر قلبها حکومت کند.

گفتنی است این برنامه معنوی به همت حوزه مقاومت بسیج کربلا و پایگاه شهید فکوری در پاسداشت شهید فرجی و بابازاده و شهید بی سر حججی برگزار گردید.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی