به گزارش انعکاس بناب، مسجد سفینه النجات واقع در خیابان شهید باکری (انهای کوی بنفشه)  با مشورت امام جمعه شهرستان و روحانیت حوزه علمیه بناب نامگذاری شده است. مراحل ساخت و تکمیل این مسجد، از پی ریزی تا اتمام آن با همکاری و همیاری اهالی محله شهید باکری انجام شده است و تمام هزینه ساخت این مسجد […]

به گزارش انعکاس بناب، مسجد سفینه النجات واقع در خیابان شهید باکری (انهای کوی بنفشه)  با مشورت امام جمعه شهرستان و روحانیت حوزه علمیه بناب نامگذاری شده است.

مراحل ساخت و تکمیل این مسجد، از پی ریزی تا اتمام آن با همکاری و همیاری اهالی محله شهید باکری انجام شده است و تمام هزینه ساخت این مسجد توسط خود اهالی و به صورت اختیاری پرداخت شده است.

یکی از ویژیگی های بارز این مسجد نزدیکی با مزار شهدا واقع در میدان آخوند قشلاق می باشد چرا که در مزار شهدا در فصل سرما و بارش باران به علت نداشتن سقف انجام مراسمات مشکلل می باشد و این مسجد می تواند میزبان برای مراسمات مزار شهدا باشد.

گفتنی است این مسجد در ماه محرم سال جاری از سوم محرم لغایت سیزدهم محرم به مدت ۱۰ روز با انجام مراسمات عزداری، مداحی و همچنین پخش غذای نذری میزبان سوگواران حضرت اباعبدالله حسین (ع) می باشد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبایی