جعفر فروزان فر صبح امروز همزمان با روز جهانی پست در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان، با اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری، گفت: مقدار مرسوله خروجی از شهرستان در ۶ ماهه اول سال جاری را ۲۳۰ هزار مرسوله اعلام کرد […]

 جعفر فروزان فر صبح امروز همزمان با روز جهانی پست در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان، با اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری، گفت: مقدار مرسوله خروجی از شهرستان در ۶ ماهه اول سال جاری را ۲۳۰ هزار مرسوله اعلام کرد و گفت: این مرسوله ها اعم از پست سفارشی، عادی، پیشتاز، ویژه و امانات از بناب به سایر نقاط کشور ارسال گردیده و بیش از ۳۰۰ هزار فقره مرسوله نیز وارد شهرستان بناب شده است.

وی در عین حال تصریح کرد: این مرسوله ها در خود شهر بناب و روستاهای تابعه توسط ۶ نفر از موزعین(پستچی) اداره و ۱۶ مرکز IcT روستایی و ۶ نمایندگی پستی توزیع شده است.

رئیس اداره پست شهرستان بناب خدمات این اداره را فراتر از خدمات متعارف شده اعلام کرد و گفت: صدور کارت ملی هوشمند، سرویس صدور سند تک برگی و ابلاغیه های اداره ثبت و اسناد، خدمات به جهاد کشاورزی و دادگستری بناب، خدمات دهی به شرکت نفت و اداره امور مالیاتی، خدمات دهی به شبکه بهداشت و درمان و توزیع اخطاریه ها و گواهی های کسر از حقوق تمامی بانک ها را نیز اداره پست شهرستان بناب به عهده گرفته است.

فروزان فر تعداد دفاتر خدمات ارتباطی شهری در سطح شهرستان را ۸ مرکز اعلام کرد و گفت: جهت دسترسی بهتر و آسانتر همشهریان این دفاتر در سطح شهرستان خدمات پستی را ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد اماکن شهری و روستای در بناب دارای کد پستی هستند، گفت: اداره پست بناب در این راستا با بهنگام سازی و تخصیص کد پستی برای ۲۰ هزار مکان شهری اقدام نموده و برای مناطق روستایی نیز در آینده نزدیک این مهم اتفاق خواهد افتاد.

فروزان فر توسعه تجارت الکترونیک را از دیگر کارهای اداره پست عنوان کرد و گفت: در این زمینه این اداره با عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص قبول و ارسال کالاهای خرید و فروش اینترنتی زمینه اشتغال زایی را فراهم نموده و در صدد است با توسعه همکاری خود روند روبه افزایش در زمینه رشد ترافیک و سهم از بازار الکترونیک داشته باشد.

رئیس اداره پست شهرستان بناب آخرین فرصت برای تعویض کارت های ملی قدیمی با کارت های ملی هوشمند را تنها تا پایان سال ۹۶ اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۷ کارت های ملی سابق فاقد اعتبار می باشند و لذا از تمامی همشهریان عزیزی که تا بحال برای تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده اند خواهشمندیم هر چه زودتر با مراجعه به اداره پست بناب و یا دفاتر خدمات پستی اقدام به تعویض کارت های ملی خود بکنند.

وی در پایان ضمن تشکر از مشتریانی که با راهنمایی های خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری می کنند، گفت: این اداره همچنان از پیشنهادات و انتقادات سازنده مشتریان استقبال نموده و مشتری مداری را سرلوحه خود قرار داده است.

انتهای پیام/داود زیبایی