ولی الله فرج الهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در خصوص ایران و برجام با بیان این که ترامپ با سیاست احمقانه خود آمریکا را منزوی خواهد کرد، گفت: انتظار ما از آمریکا بیشتر از این نبود چرا که از اول انقلاب دولت آمریکا به شکل […]

ولی الله فرج الهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در خصوص ایران و برجام با بیان این که ترامپ با سیاست احمقانه خود آمریکا را منزوی خواهد کرد، گفت: انتظار ما از آمریکا بیشتر از این نبود چرا که از اول انقلاب دولت آمریکا به شکل های مختلف با ملت ایران دشمنی کرده است و ترامپ با سخنان دیشب خود ثابت کرد از ملت ایران کینه دارد.
وی افزود: در مقابل این تهدیدات، امروز وحدت، همدلی مردم و دولت، تحت فرمان رهبری باید خیلی بیشتر از گذشته باشد تا در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم.
فرماندار بناب با بیان این که سپاه پاسداران افتخار ملت ایران است، گفت: سپاه همیشه و همه جا تحت هر شرایطی در کنار مردم بوده و حافظ انقلاب و نظام است و مردم هم قدر این ایستادگی را بیشتر از گذشته درک می کند.
مقام عالی دولت در بناب با بیان این که سخنان ترامپ تنها یاوه گویی است و به جای نخواهد رسید، افزود: برجام یک معاهده ی بین المللی و چند جانبه است و در طول چهار سال مذاکره به توافق طرفین رسیده است، بنابراین مذاکره مجدد و اضافه کردن ماده، تبصره و بند خلاف معاهده بین المللی است.
فرماندار بناب با اشاره به اینکه توافق برجام تنها بین دو کشورایران و آمریکا نیست که لغو شود گفت: برجام بین گروه ۱+۵ مذاکره شده و توافق حاصل شده و در شورای امنیت به قعطنامه تبدیل شده است، بنابراین دولت آمریکا هم موظف است این قعطنامه را قبول کند.

وی در عین حال افزود: آمریکا هر چقدر اشکال تراشی و دشمنی کند تنها خودش را منزوی تر خواهد کرد.
فرج الهی با اشاره به ادعای ترامپ مبنی بر حمایت از مردم ایران گفت: این ادعا کاملاً دروغ محض است چرا که در ۳۸ سال گذشته همه گرفتاری های ملت ایران از خود آمریکا بوده است.
فرج اللهی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این که توافق برجام ختم به خیر خواهد شد یا خیر، گفت: انشالله با ایستادگی ملت ایران و تدبیر دولت مردان و راهبری مقام معظم رهبری امیدواریم انشالله توافق برجام همچنان ادمه پیدا کند و حقوق ملت ایران برای کل دنیا ثابت شود.

انتهای پیام/داود زیبایی