به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج الهی صبح امروز در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان بناب با اشاره به اهداف و برنامه کارگروه های پدافند غیر عامل گفت: نقاط آسیب پذیر در شهرستان بناب باید شناسایی شده و تمامی ادارات و سازمان ها بایستی آمادگی کامل در مقابل با هر گونه اتفاق داشته باشند. […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج الهی صبح امروز در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان بناب با اشاره به اهداف و برنامه کارگروه های پدافند غیر عامل گفت: نقاط آسیب پذیر در شهرستان بناب باید شناسایی شده و تمامی ادارات و سازمان ها بایستی آمادگی کامل در مقابل با هر گونه اتفاق داشته باشند.

فرماندار بناب آموزش مردم در این خصوص را مهم دانست و گفت: زیر ساخت های شهرستان اعم از منابع آبی، گازی و غیره در این شهرستان مقاوم سازی و همچنین برنامه ریزی شده است.

فرج الهی از آماده بودن محل اسکان ضروری در این شهرستان و آمادگی کامل بناب در مواجه با حوادث خبر داد و گفت: خدایی ناکرده اگر در بناب اتفاقی طبیعی یا غیر طبیعی رخ دهد در عرض ۱۱ الی ۱۲ ساعت می توانیم محل اسکان ضروری را آماده سازی کنیم.

وی آموزش تهدیدات فضای سایبری را برای مردم ضروری دانست و گفت: مردم و حتی خود مسئولان زیاد با تهدیدات فضای سایبری آگاه نیستند و این در حالی است که دشمنان روی این نقطه تمرکز و هزینه های زیادی کرده اند بنابراین ضروری است آموزش های لازم در این خصوص به مردم داده شود.

مقام عالی دولت در بناب پروژه کاشت بوته در حاشیه دریاچه ارومیه را از برنامه های مهم این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از طوفان نمک چندین هزار بوته در حاشیه دریاچه ارومیه کاشته شده است.

انتهای پیام/داود زیبائی