به گزارش انعکاس بناب، به نقل از فارس از بناب، رمضان اللهوردیان عصر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در جمع اساتید و دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز بناب با اعلام این مطلب از حضور در جمع فرهیختگان و دانشگاهیان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: دانشجویان سرمایه‌های اصلی نظام هستند. وی با […]

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از فارس از بناب، رمضان اللهوردیان عصر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در جمع اساتید و دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز بناب با اعلام این مطلب از حضور در جمع فرهیختگان و دانشگاهیان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: دانشجویان سرمایه‌های اصلی نظام هستند.

وی با بیان اینکه مأموریت نیروی انتظامی پیشگیری و آموزش است، افزود: نیروی انتظامی بنا دارد در کنار شما و پیشاپیش شما بوده و دانشجویان را در کنار خود ببیند و ما از دانشجویان حمایت می‌کنیم.

اللهوردیان تاکید کرد: فرصت‌های ایجاد شده توسط فضای مجازی به نوعی انکار‌ناپذیر است و خدمات متنوعی را برای بشر پدید آورده اما موضوعی که مورد بحث است، آسیب‌های این حوزه و چالش‌های اساسی ایجاد شده در این فضاست.

وی تصریح کرد: ما دیگر کمتر نشانه‌هایی از آن نوع خانواده‌هایی را که داریم که والدین و فرزندان دور هم نشسته و در مورد موضوعات مختلف خانوادگی و کاری با هم گفت‌وگو کرده و نظرات همدیگر را راجع به موضوعات مختلف جویا شوند.

اللهوردیان گفت: فضای مجازی یک‌ سری آثار متناقض را با خود به همراه آورده است؛ به تعبیری یک نوع انزوای افراد در فضای حقیقی که با وجود حضور در جمع‌های مجازی به قوت خودش باقی است همچنین که ارتباط چهره به چهره و مستقیم با دیگران و اعضای خانواده نظیر پدر‌، مادر و خواهر کم شده، در عین حال افراد عضو گروه‌های مجازی و مشغول گفت‌وگوی محتوایی یا علمی با یکدیگر هستند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب همچنین با بیان اینکه تزریق روحیه نشاط و شادابی در جامعه مورد توجه همه مسؤولان است، خطاب به دانشجویان ورودی جدید تصریح کرد: خودتان را در محیط دانشگاه خوب معرفی کنید و از معاشرت با افرادی که شناختی از آنها ندارید، خودداری کنید.

اللهوردیان خاطرنشان کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب و توجه به ارزش‌های اسلامی دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه‌های نمونه بوده و در مدتی که بنده در این شهرستان انجام وظیفه می‌‌کنم، هیچ مورد دستگیری از دانشجویان پیام نور نداشته‌ایم و جا دارد از زحمات و تلاش‌های مسؤولان و همکاری‌های نزدیک آنها با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

وی تأکید کرد: در کنار اساتید پدر و مادر اصلی‌ترین استاد شما هستند و حتماً از مشاوره و راهنمایی‌های آنها در طول مدت تحصیل در دانشگاه و در طول زندگی بهره ببرید.