به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ رمضان الهوردیان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران از گشته و زخمی شدن ۲ نفر در یکی از روستاهای شهرستان بناب خبر داد و گفت: متأسفانه شب گذشته بر اثر تیر اندازی به خودروی در حال توقف سرنشین خودرو فردی ۵۵ ساله در جا فوت و راننده بر اثر جراحات […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ رمضان الهوردیان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران از گشته و زخمی شدن ۲ نفر در یکی از روستاهای شهرستان بناب خبر داد و گفت: متأسفانه شب گذشته بر اثر تیر اندازی به خودروی در حال توقف سرنشین خودرو فردی ۵۵ ساله در جا فوت و راننده بر اثر جراحات زیاد به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده اتظامی بناب در ادامه افزود: راننده زخمی شده در بیمارستان به سر می برد که خطر رفع شده و بیمار در سلامتی به سر می برد.

الهوردیان علت این قتل را مسائل شخصی عنوان کرد و گفت:طبق اطلاعات به دست آمده این قتل به علت مسائل شخصی انجام شده است که در حال حاضر در حال بررسی حادثه می باشیم.

وی از دستگیری فردی مظنون با یک قبضه سلاح گرم خبر داد و گفت: شخصی مظنون با یک قبضه سلاح گرم، مقداری مواد مخدر و مشروبات الکلی دستگیر شده است که در بازدداشت به سر می برد.

فرمانده انتظامی بناب در پایان گفت: پیگیری ها و گزارشات پلیس در مورد این قتل ادامه دارد و در آینده نزدیک گزارشان تکمیلی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام د.ز