به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی صبح امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان بناب گفت: در اثر سرمازدگی سال زراعی امسال به ۵۳۰ هکتار از اراضی شهرستان بناب بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال خسارت وارد شده که فقط ۱۱ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شده است .  وی با تاکید بر آمادگی کلیه […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی صبح امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان بناب گفت: در اثر سرمازدگی سال زراعی امسال به ۵۳۰ هکتار از اراضی شهرستان بناب بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال خسارت وارد شده که فقط ۱۱ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شده است .

 وی با تاکید بر آمادگی کلیه ادارات شهرستان برای مقابله با بحرانهای احتمالی گفت: سه میلیارد ریال برای لای روبی انهار در این شهرستان هزینه شده بود که متاسفانه مجدداً توسط مردم و با تخلیه نخاله های ساختمانی مسدود شده اند که باید سریعاً لای روبی شوند.

فرماندار بناب با اظهار تاسف از اقدام اداره گاز بناب در قطع انشعاب شهرداری بناب گفت: در حالی که اداره گاز بناب ۴۲۰ میلیون ریال به شهرداری بدهکار است ولی بخاطر ۱۶۰ میلیون ریال اقدام به قطع گاز این اداره نموده است .

فرج الهی افزود: هیچ یک از ادارات خدمات رسان حق ندرند بدون هماهنگی با فرمانداری و بخاطر بدهی انشعاب کارخانجات تولیدی، صنعتی ، ادارات و مدارس را قطع کنند .

وی تصریح کرد: فرماندار بناب در کنار ادارات خدمات رسان آماده وصول مطالبات از مشترکان هست ولی نباید رئیس اداره ای دستور قطع انشعاب مراکز ذکر شده را صادر نماید.