به گزارش انعکاس بناب، کاروان بسیجیان دانش آموزان دختر شهرستان بناب در قالب ۱۰ اتوبوس متشکل از بیش ۴۵۰ نفر از بسیجیان دانش آموز خواهر جهت فراگیری درس ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور  به اعزام شدند.  جانشین فرماندهی سپاه بناب در حاشیه بدرقه بسیجیان گفت: کاروان های […]

به گزارش انعکاس بناب، کاروان بسیجیان دانش آموزان دختر شهرستان بناب در قالب ۱۰ اتوبوس متشکل از بیش ۴۵۰ نفر از بسیجیان دانش آموز خواهر جهت فراگیری درس ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور  به اعزام شدند.

 جانشین فرماندهی سپاه بناب در حاشیه بدرقه بسیجیان گفت: کاروان های دانش آموزی راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و ایثارگری و شناخت این مناطق و تلاش رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دوران دفاع مقدس به این مناطق اعزام می شوند.

سرهنگ حیدری افزود: در امر برگزاری این اردوها بیشتر سعی و تلاش در این است تا نسل جوان بخصوص دانش آموزان به همراه راویان دوران دفاع مقدس برای اینکه هر چه‌بهتر بافرهنگ ایثار و شهادت انس بگیرند و مناطقی را که تاکنون مورد بازدید قرار نداده‌اند را بیشتر بشناسند و با شهدا و رشادت‌های بی‌نظیر آن‌ها آشنا شوند.

وی یکی دیگر از اهداف اعزام این کاروان را آشنایی با یادمان های شهیدان بروجردی و تمرچین عنوان کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ زیبایی