داود اسدزاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، روز ۱۳ آبان را روز فریاد ایرانیان بر علیه استکبار جهانی دانست و گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، ۱۳ آبان نماد ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشگامی نسل جوان در صحنه شجاعت و جسارت و مقابله با زورگویی، دسیسه و استکبار جهانی است. […]

داود اسدزاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، روز ۱۳ آبان را روز فریاد ایرانیان بر علیه استکبار جهانی دانست و گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، ۱۳ آبان نماد ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشگامی نسل جوان در صحنه شجاعت و جسارت و مقابله با زورگویی، دسیسه و استکبار جهانی است.

رئیس آموزش و پرورش بناب با اشاره به اینکه امروز نسل جوان بخصوص  دانش آموز از پیش قدم ترین قشرها در مبارزه با استکبار جهانی هستند، گفت: ۱۳ آبان نمادی بسیار مهم و دارای معانی و حقایق فراوانی می باشد این حادثه نماد طمع ورزی استکبار جهانی و روح تعدی استکبار نسبت به ملت ها از جمله ملت ایران است.

وی در ادامه افزود: در میان ایام تمام  انقلاب، ۱۳ آبان دارای ابعاد متنوع تر و پیام هایی عمیق تر است به طوری که ۱۳ آبان در تاریخ نهضت اسلامی مردم مسلمان ایران از روزهای بزرگ و سرنوشت ساز است که هر سه حادثه بزرگ در این روز نقطه عطفی در مسیر حرکت این نهضت الهی شد و به جریان پیروزی انقلاب سرعتی معجزه آسا بخشید.

اسدزاده ۱۳ آبان سال جاری را فرصتی مناسب برای پاسخ به یاوه گویی های اخیر سردمداران استکبار جهانی دانست و گفت: جامعه عظیم فرهنگیان به ویژه دانش آموزان با حضور پرشور و باشکوه تر از سال های گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پاسخ کوبنده ایی به مستکبران از جمله آمریکا خواهند داد.

انتهای پیام/زیبایی